C/ C++ versus C# ? – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C/ C++ versus C# ? – C / C++ – Fórum – Programujte.comC/ C++ versus C# ? – C / C++ – Fórum – Programujte.com

Borek
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
29. 3. 2010   #1
-
0
-

Zdravím všechny, právě studuji na střední škole a tam jsem se naučil programovat v C# což mě chytlo a pak jsem si toho hodně dohledal sám. Umím naprogramovat leccos ale chci se hlavně připravit na budoucí programování. Problém je v tom že dnes je hlavně poptávka po programátorech C/C++, chci se teda zeptat jaké jsou hlavní rozdíly mezi C# a C++. A jestli nevíte o nějakém dobrém návodu který by mi pomohl přejít z C# na C++ abych uměl obojí.

Děkuji moc za odpovědi, kdybyste měli ještě nějaké rady o tom co bych měl vědět/umět tak klidně sem s nima, děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.71.14.–
Quiark0
Věrný člen
29. 3. 2010   #2
-
0
-

Já bych tak úplně nesouhlasil s tím, že hlavní poptávka je po C++. Ale na druhou stranu rozhodně neuškodí umět hned několik jazyků. Mezi C# a C++ je dost velký rozdíl. Hlavní je v tom, že v C++ má člověk přímý přístup k paměti a vůbec přímější přístup k systému. Což znamená, že si musí víc věcí hlídat a víc se toho může pokazit. Na druhou stranu se tak dají napsat rychlejší programy s menšími paměťovými nároky. A na závěr moje oblíbené tvrzení, že C++ je jeden z nejsložitějších jazyků co existuje ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.103.8.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.

Podporujeme Gravatara.