Instalace win98 – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Instalace win98 – Offtopic – Fórum – Programujte.comInstalace win98 – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 

Martin0
Grafoman
30. 10. 2006   #1
-
0
-

Ahoj pot?ebuju pomoc s instalac? win 98. Wokna jsem instaloval mnohokr?t a myslim ?e nejsem začátečník ale te? m?m probl?m. Sna?im se nainstalovat win98 na po??ta? s procesorem na 266MHz a m?m cca 100MB pam?ti. Po nabootov?n? za?nu instalaci. Ale poka?d? mi nasko?? chyba. Ale v?dycky n?kde jinde. Kdy? najdu baterky tak ji vyfotim?:??. Prost? b?l? okno a chyba nap?. error setup.dll. Ale poka?d? je to n?co jin?ho a n?kde jinde. Disk m?m 1GB. Zkou?el jsem vym?nit disk, instala?n? cd i mechaniku ale bez ?sp?chu. Nesetkal jste se s n???m podobn?m? Budu r?d za ka?dou radu d?ky.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
DeaLer+2
Hero
30. 10. 2006   #2
-
0
-

mates napsal:

Ahoj pot?ebuju pomoc s instalac? win 98. Wokna jsem instaloval mnohokr?t a myslim ?e nejsem začátečník ale te? m?m probl?m. Sna?im se nainstalovat win98 na po??ta? s procesorem na 266MHz a m?m cca 100MB pam?ti. Po nabootov?n? za?nu instalaci. Ale poka?d? mi nasko?? chyba. Ale v?dycky n?kde jinde. Kdy? najdu baterky tak ji vyfotim?:??. Prost? b?l? okno a chyba nap?. error setup.dll. Ale poka?d? je to n?co jin?ho a n?kde jinde. Disk m?m 1GB. Zkou?el jsem vym?nit disk, instala?n? cd i mechaniku ale bez ?sp?chu. Nesetkal jste se s n???m podobn?m? Budu r?d za ka?dou radu d?ky.



Zkus vym?nit pam??.

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Smokie0
Expert
30. 10. 2006   #3
-
0
-

Nie je to trosku velka zataz na tak slaby stroj? Neviem ci tam by sa skor nehodil MS-DOS a Win 3.11

Nahlásit jako SPAM
IP: ...–
Jan Malý
~ Redaktor
0
Grafoman
30. 10. 2006   #4
-
0
-

Smokie napsal:

Nie je to trosku velka zataz na tak slaby stroj? Neviem ci tam by sa skor nehodil MS-DOS a Win 3.11