Zajímalo by mě, jak velký je rozdíl mezi VUT a ČVUT. Především by mě zajímalo, které program. jazyky se na těchto školách(fakultách) vyučují a čeho se můžu od jednotlivých škol dočkat.
Díky za vaše názory :)
Fórum › Vzdělání
Jaká VŠ?
Programovací jazyky se všude naučíš stejné, možnosti jsou podobné.
Důležitější je spíše samotná škola, její přístup k výuce, studentům a možnostem, které ti nabízí mimo studijní plán.
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
Studuji na FIT VUT. Programovacích jazyků do nás perou docela dost. Např. C, C++/Java, VHDL, Perl, Python, Lisp, Prolog, ...
Je ale nutno říct, že za ručičku nás nikdo nevede. Jen v prvním semestru byl předmět přímo zaměřený na C. Později to většinou chodí tak, že máš nějaký předmět a jsou v něm projekty typu: napište skript v jazyce ... Občas k němu je třeba jedna nebo více přednášek, ale na přednáškách se opravdu programovat nenaučíš:-)
Neznám přesně studijní plán FIT ČVUT, ale když jsem se na něj zhruba díval minulý rok, tak se předměty docela podobaly těm na FIT VUT, jen sem tam jiné názvy apod.
Vyučující jsou druhá, na každé škole potkáš ty vstřícné a ty, kteří dávají najevo, že moc nemají zájem o studenty:-) U nás se najdou ale opravdu pohodový učitelé, hlavně asistenti na cvikách jsou většinou ještě doktorandi-studenti a dá se s nimi vyjít hodně dobře.
Na FIT VUT se můžeš mimo jiné dočkat krásných budov - jedna zcela nová a druhá opravený klášter - nejnovějšího vybavení, co se týče výpočetní techniky, streaming přednášek, záznamy přednášek a nově také textové prohledávání přednášek (viz www.prednasky.com) A soustu dalšího. Pokud by tě zajímalo něco konkrétního, tak se ptej ;-)
Sleduj mě na @MartinSimko
FIT VUT neznám, nestudoval jsem tam, ale určitě má kvalitní výuku.
Od FIT ČVUT bych očekával klasické informatické vzdělání, čili v závislosti na oboru budeš programátor/softinž/hardwarář/manažer/grafikowebař.. Učí tam fajn kantoři.