Jaká VŠ? – Vzdělání – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Jaká VŠ? – Vzdělání – Fórum – Programujte.comJaká VŠ? – Vzdělání – Fórum – Programujte.com

tulk
~ Anonymní uživatel
21 příspěvků
11. 4. 2010   #1
-
0
-

Zajímalo by mě, jak velký je rozdíl mezi VUT a ČVUT. Především by mě zajímalo, které program. jazyky se na těchto školách(fakultách) vyučují a čeho se můžu od jednotlivých škol dočkat.

Díky za vaše názory :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 81.19.46.–
Curo
~ Šéfredaktor
+8
Hero
12. 4. 2010   #2
-
0
-

Programovací jazyky se všude naučíš stejné, možnosti jsou podobné.
Důležitější je spíše samotná škola, její přístup k výuce, studentům a možnostem, které ti nabízí mimo studijní plán.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.243.–
Guitar Hero Master, Project führer & zdejší čaroděj.
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
Mautinek
~ Redaktor
0
Grafoman
20. 5. 2010   #3
-
0
-

Studuji na FIT VUT. Programovacích jazyků do nás perou docela dost. Např. C, C++/Java, VHDL, Perl, Python, Lisp, Prolog, ...
Je ale nutno říct, že za ručičku nás nikdo nevede. Jen v prvním semestru byl předmět přímo zaměřený na C. Později to většinou chodí tak, že máš nějaký předmět a jsou v něm projekty typu: napište skript v jazyce ... Občas k němu je třeba jedna nebo více přednášek, ale na přednáškách se opravdu programovat nenaučíš:-)

Neznám přesně studijní plán FIT ČVUT, ale když jsem se na něj zhruba díval minulý rok, tak se předměty docela podobaly těm na FIT VUT, jen sem tam jiné názvy apod.

Vyučující jsou druhá, na každé škole potkáš ty vstřícné a ty, kteří dávají najevo, že moc nemají zájem o studenty:-) U nás se najdou ale opravdu pohodový učitelé, hlavně asistenti na cvikách jsou většinou ještě doktorandi-studenti a dá se s nimi vyjít hodně dobře.