Zdravím,
vyřešeno. Dík moc všem.
Fórum › .NET
UdpConnect
Zdravím,
možná ano, vydrž. Za chvíli se k tomu snad dostanu.
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Nějak nestíhám. Zkus trochu popsat, co to má vlastně dělat.
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Jestli si dělal s TCP, tak UDP je zjednodušeně řečeno nepotvrzované TCP a s výhodou se využije v případech, kdy nezáleží na tom, když občas nějaký packet vypadne ... prostě přijde někdy potom další :smile1: .
A teď k tomu tvému kódu. Nejprve se snažíš do packetu vložit IP jako znaky, potom port jako znaky a ukončuješ 'i'. Vložení portu je ok, ale vložení IP je špatně, to by mělo být nějak takto:
String[] ip = socketIP.Split('.');
packet += chr(ip[0]);
packet += chr(ip[1]);
packet += chr(ip[2]);
packet += chr(ip[3]);
a dále ... v té konverní funkci chr si všechno hezky převedeš, ale nakonec uděláš převod ze vstupního parametru, takže vlastně nic neuděláš. Mělo by to končit:
return Convert.ToString(c);
a nakonec ... když už si všechno vytvoříš a převedeš do pole bajtů, tak si vytvoříš jiné pole (prázdné) a pošleš jeho (prázdný) obsah místo toho převedeného :smile19: . Správně by mělo být:
client.Send(bufferTemp, SocketFlags.None);
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 14 hostů
Moderátoři diskuze