Hello,
potřeboval bych jednu věc ..chci se připojit pomocí UDP k serveru, když je online tak je to OK ..ale když je offline tak poprvé napíše že je Offline server, a potom to spadne nevím proč ..( je tam timer co zjišťuje stav serveru ) mám to takto ..
Byte[] bufferTemp = Encoding.ASCII.GetBytes(packet);
Byte[] bufferSend = new Byte[bufferTemp.Length + 5];
Socket client = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Dgram, ProtocolType.Udp);
client.Connect(IPAddress.Parse(socketIP), socketPORT);
client.Send(bufferTemp, SocketFlags.None);
IPEndPoint RemoteIpEndPoint = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 0);
Byte[] bufferRec = new Byte[64999];
//--------------------------------------------------------
int offline = -1;
try
{
client.Receive(bufferRec);
}
catch
{
offline = 1;
client.Close();
}
finally
{
if (client != null)
{
client.Close();
}
}
if (offline != 1)
{
...je online
} else
{
je offline
}
A ještě bych potřeboval vědět, jelikož si s tímto moc nehraju ...Jak se dá změnit velikost celého ( programu ) ...potřebuji při přihlašování zmenšit Height, a když se přihlási samozřejmě zvětšit ..
public Prihlasovani()
{
// zmensit okno
}
private void buttonLogin_Click(object sender, EventArgs e)
{
//zase zvetsit okno
}