Rusko - Česká republika – Offtopic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Rusko - Česká republika – Offtopic – Fórum – Programujte.comRusko - Česká republika – Offtopic – Fórum – Programujte.com

 

Llaexx0
Duch
17. 4. 2010   #1
-
0
-

Dobrý den, milí programátoři!
Bydlím v Rusku, je mi 22 let a pracuji jako programátor. NET. Já bych opravdu rád komunikovat s jejich českých kolegů, a jen s obyvateli Česká republika.
Zde jsou mé otázky:
1. Zajímavé české stránky (pomocí vyhledávání, skoro jsem nemohl najít nic), sociální sítě, atd.
2. Rysy české kultury a jazyka.
3. Vše ostatní o Česká republika.
4. Znamená to forum, moje krajané?
5. A vůbec, rozumíš mi? Používám Google Translate, a z českých do ruských, že překládá velmi nejasná. A co píši, a proto, budete pravděpodobně také těžko čitelné :smile1:

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.189.106.–
Pokud jsem se náhodou někdo jiný říká, ne porazit. Jsem z Ruska, a velmi špatné vědět, České
17. 4. 2010   #2
-
0
-

Ahoj,
je to trochu problém. U opravdu krátkých a jednoduchých vět je Google Translate dostačující, ale u delších a složitějších vět je to k ničemu. Myslím, že tvůj předchozí příspěvek bych pochopil daleko lépe, kdyby byl napsán rusky nebo anglicky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.157.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
yaqwsx+9
Posthunter
17. 4. 2010   #3
-
0
-

I recommend using English for comunication; because Google Tanslate cannot transate long sentences without mistakes. I am not sure, if I undestand all of the sentences translated from russian to czech.
Anyway in Czech republik are lots of people, who speak russian. But I am not one of them.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.73.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
w3m0
Grafoman
17. 4. 2010   #4
-
0
-

Hello,