C#-problem s tutorialom – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

C#-problem s tutorialom – .NET – Fórum – Programujte.comC#-problem s tutorialom – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Johnnny0
Návštěvník
13. 5. 2010   #1
-
0
-

Zdravim, snazim sa dopracovat k zakladom C# podla tutorialu http://projektysipvz.gytool.cz/ProjektySIPVZ/Default.aspx?uid=238
Som s nim velmi spokojny, ale konkretne tejto casti celkom nerozumiem ...

Ide o to ze autor vytvoril triedu GrafickyObjekt v ktorej ale definoval Konstruktor a az potom premenne ...

Takyto postup ale uviedol prvy krat a mne nie je jasne preco, ci to ma nejaky vyznam a ci je to vobec tak spravne, resp, ci to vobec chapem dobre ... pomoze mi s tym niekto ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.40.21.–
Reklama
Reklama
13. 5. 2010   #2
-
0
-

Ahoj,
asi k tomu autor měl nějaký důvod a věřím, že nepředpokládal, že nad tím bude někdo přemýšlet. Já osobně tento typ zápisu nepreferuju.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.157.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Johnnny0
Návštěvník
13. 5. 2010   #3
-
0
-

dobre, takze ma len zaujima z tvojej skusenosti ... hra to vo funkcnosti kodu nejaku ulohu ? lebo podla tvojej reakcie je imho uplne jedno ako to zapisem ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.40.21.–
13. 5. 2010   #4
-
0
-

To Johnnny : V C# je to z hlediska funkčnosti úplně jedno (pokud vím), ale samozřejmě to nemůže být např. mimo třídu nebo uvnitř metody (to jsou pak lokální proměnné), apod.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.157.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Johnnny0
Návštěvník
13. 5. 2010   #5
-
0
-

To djanosik :
jasne, chapem, to som potreboval ... ono konkretne tento kod funguje(v mojej prepisanej verzii ) normalne , ale chcel som to vediet do buducna ... neviem sice preco autor pozuil tento sposob, ale ja skusim dalej pokracovat po starom(je mi to sympatickejsie).

Dakujem :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.40.21.–
13. 5. 2010   #6
-
0
-

To Johnnny : Troufám si říct, že to tak bude u mnoha lidí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.203.157.–
Dušan Janošík | web: djanosik.cz, @djanosik
Johnnny0
Návštěvník
14. 5. 2010   #7
-
0
-

takze teraz som zistil ze autor predsa len k tomu dovod mal ... podla tohto

protected Barva barva;
protected Pravouhelnik hranicniPravouhelnik;

to vyzera ako keby bola premnenna barva typu Barva a hranicnyPravouhelnik typu Pravouhelnik ... lenze s takymto niecim som sa ja este nestretol :(

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.93.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
15. 5. 2010   #8
-
0
-

To budou objekty/třídy, které autor asi sám definoval. Objekt jako členská proměnná jiného objektu je naprosto běžná věc.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.189.143.–
Johnnny0
Návštěvník
15. 5. 2010   #9
-
0
-

predpokladam ze to nejde nejak v skratke vysvetlit ... v tom tutoriale sa to zacalo pouzivat pri vysvetlovani sprav, ale z toho mi nie je celkom jasne ako to funguje ... no mozno mi len nieco uslo ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 95.102.93.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
15. 5. 2010   #10
-
0
-

Vysvětlit se to samozřejmě dá. Nakonec to nejsou objekty. Barva je výčtový typ a to druhé je struktura. Ale ono je to jedno. Všechno jsou to atributy (data) objektu. A je jedno jestli to je int nebo Barva nebo nějaký jiný typ nebo dokonce zase objekt. Při objektovém návrhu se modeluje "reálný" svět. A záleží pouze na detailech. Můžeš mít třídu Auto, která bude mít jako datové členy několik instancí (třeba 4) objektů Pneumatika. Nebo nechceš zacházet do takových detailů a počet kol bude definováno jen proměnnou typu int. Vše záleží pouze na konkrétním případu. Když to tak autor udělal, tak to ber jako fakt.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.189.143.–
Johnnny0
Návštěvník
17. 5. 2010   #11
-
0
-

myslim ze chapem ... tak ako je napr cislo objektom triedy(typu) int, je barva objektom triedy(typu) Barva.

Potom uz len pomimo, aky je potom rozdiel medzi definovanim:Barva barva; a Barva barva = new Barva();
?

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.99.118.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
17. 5. 2010   #12
-
0
-

Chápeš to dobře.

A jaký je rozdíl? V podstatě žádný. V prvním definuješ objekt barva. V druhém definuješ objekt barva a zrovna vytváříš instanci tohoto objektu. V tom prvním případě musíš před prvním použitím stejně tu instanci vytvořit, takže zavoláš barva = new Barva();

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.207.166.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 21 hostů

Podobná vlákna

Problem... — založil

Problém s TP — založil kodooo

Problém s i++ — založil Chazz

Problém — založil Ma.ty

Problém — založil Dfire

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý