Rozhodujem sa, kam ísť študovať informatiku - prihlášku som si dal na techniku do Košíc (FEI TU) a Bratislavy (FIIT STU), neviem sa rozhodnúť a už nemám veľa času :D. Bývam v Michalovciach a do Bratislavy sa mi veľmi nechce, ale zaujíma ma váš názor, hlavne:
- kvalita oboch škôl - či to má cenu porovnávať, alebo je to zhruba na rovnakej úrovni
- uplatnenie v práci (šanca nájsť si prácu, plat...)
- náklady na bývanie
Ale hlavne kvalita tých škôl... Tak ak má niekto nejaké skúsenosti, nech sa s nimi podelí... Ďakujem.
Fórum › Vzdělání
FEI TUKE vs FIIT STUBA
Som studentom na FIIT STU a musim povedat , ze to nie je zla skola. Zamerana je viac prakticky ako teoreticky, tj. same zadania a podobne. Pristup je viac menej zvlastny, obcas zostava rozum stat, ale ked mas pevne nervy tak sa to da.
Co sa tyka kvality, nemozem porovnat, naklady na byvanie a podobne budu urcite vyssie ako v KE.
Aby som to zhrnul, FIIT STU povazujem za najlepsiu IT skolu na slovensku :). Ak sa mylim tak ma opravte :)
Chodim na FEI v BA(3.rocnik - aplikovana informatika) a na FIIT-ku by som neisiel ani za nic :), co od fiit-karov tak len same nadavanie na ich system co kontroluje originalitu kodov a na ich ucitelov... Pocul som o nejakych co chcu na inzinierske studium prestupit radsej na FEI-ku... Jako na FEI-ke som sa musel ucit kopec veci ktore asi nikdy nebudem potrebovat no, ale naucis sa tam robit si dobre tahaky, opisovat, podvadzat a hlavne pit a zabavat :), ... ale to bude asi vsade tak... Na FIIT-ke zas furt len programuju v Jave a nic ine nerobia :)
Ja mám za sebou 3 roky (Bc.) na FIIT a momentálne som skončil 1. ročník Ing.
Škola je to podľa mňa veľmi dobrá, dovolím si tvrdiť je jedna z najlepších na SVK. Máš tu kopec matematických predmetov, prrogramovania, sem tam dačo čo s IT nemá "nič" spoločné.
Náročnosť je podľa mňa celkom vysoká, často odovzdávaš jedno zadanie za druhým, nestíhačky, sem tam aj nejaký ten týždeň, dva voľna.