Ahoj mam takovy dotaz, pokud naprikald vytvorim nejakou hru treba piskvrorky, je mozne ulozit do registru nejakou rozehranou hru a pri spusteni se nacte ta rozehrana hra. Existuje nejaky serial o registrech nebo necem kde mohu neco ulozit a pak nacist. Jsem hledal ale nic zajimaveho sem nenašel. tak diky za jakekoliv informace
Fórum › .NET
Registry-ulozeni
To wolf : musel bys to ulozi tak, aby si dokazal rekonstruovat pozici...
cokoliv jako bod obnoveni cpat do registru je cesta do pekel.. (obzvlaste, kdyby se ti povedlo udelat aspon pulgigovej registr :))
To liborb : mam jeste dotaz vytvoril sem tridu ktera je [Serializable] v te tride sem vyvoril nejaky arraylist, pak sem to ulozil do binarniho souboru, ale ted nevim jetsli to nejak jde ze bych ten soubor otevrel kde uz jsou ulozene nejake udaje a nejake dalsi udaje bych tam jenom doplnil ( zatim sem si je pokazde jenom prepsal?? diky
Tvoje původní otázka se týkala stavu, kdy při ukončení chceš uložit stav (někam) a při startu ho zase načíst. Soubor je správně, serializace je jedna z možností, jak dosáhnout kýženého o něco snadněji. Principem serializace je uložení/načtení v jednom "balíku". Můžeš to zkusit ohnout přes rozhraní typu ISerializable nebo přes XmlSerializer, ale nejsem si jistý, jestli dosáhneš stavu, který chceš.
Pokud chceš mít ukládání na etapy, mít v podstatě maximální kontrolu na ukládáním, čtením, mazáním, přepisováním, tak to už spíše vede na "normální" soubor. Asi si budeš muset ujasnit, co vlastně chceš.
To liborb : ja ani nechci nic konkretniho, chci jenom vedet jak je mozne ty soubory nejak nacitat a pak s nima pracovat doplnovat je a tak ... jetsli je nejaky serial o tom tak mi to prosim napiste ... ja sem zatim nasel pouze serializaci..kde ale nevim jak je možne ten soubor dal používat
To wolf : Tento typ serializace v podstatě slouží k uložení stavu určitého objektu, který je následně možné obnovit / znovu načíst (pro jednoduché ukládání hry je to celkem vhodné).
Dejme tomu, že odehraju kus hry, uložím a vypnu. Následně hru spustím a načtu uloženou pozici. Tím dojde k načtení zmíněného souboru a k obnovení uloženého objektu. Díky tomu můžu ve hře pokračovat. Odehraju další kus a chci hru uložit. Buď můžu ten minulej save přepsat (tj. soubor je stejnej, jen se změní obsah) a nebo chci novej save, tak ten objekt serializuju do jinýho souboru, atd.
Nevím, k čemu by vlastně byla možnost do toho souboru něco přidat, aniž by došlo k jeho přepsání.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Registry c# — založil Dieter
Problém s registry — založil Nechda
Práce s registry — založil
Win7 - registry? — založil raddino
Moderátoři diskuze