Mapeditor Nitemare 3d(mapeditor 4.1 Wolf3d) – Pascal – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Mapeditor Nitemare 3d(mapeditor 4.1 Wolf3d) – Pascal – Fórum – Programujte.comMapeditor Nitemare 3d(mapeditor 4.1 Wolf3d) – Pascal – Fórum – Programujte.com

 

marek500
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
9. 8. 2010   #1
-
0
-

Ahojky;

nasiel som zdrojak ku mapedit 4.1 pre stareho Wolfenstein3D .Ale ja potrebujem prepisat ten kod aby mi bral mapy z Nitemare 3D.

Nitemare 3d ma odlisnu skrutkuru map, je to jednoduchsie ako WOLF3d...
napr. adresa 514- stena 515-Objekt (decimalne adresy)


Tuje originalny kod Mapedit 4.1

http://www.bsdg.org/swag/MISC/0166.PAS.html


Zaciatok prvej mapy je na decimalnej adrese : 514 (1byte je stena a 2byte je objekt)

Dlzka mapy je 8192 bytes /2000 Hexadecimalnych ... (prva episoda 11map,2-3episoda 10map)

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
10. 8. 2010   #2
-
0
-

Nemáš jednodušší si udělat ten editor sám, než se prát s nekompatibilitou odlišné hry?
Jak si přišel na ty numerický hodnoty 8192 - co to je za rozměr map? Ta hlavička před adresou 514 tě opravdu nezajímá?
kde máš definice (neboli třeba soubor s nima) co je hodnotově stěna/danej objekt pro tu mapu... víc řádu do toho

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
Anonymní uživatel
~ Anonymní uživatel
0 příspěvků
10. 8. 2010   #3
-
0
-

no =D ...

bolo by jednoduchsie to naprogramovat odznova... napriklad v nejakom C++ ,alebo .Net ...Win32 aplikacia...

- Mapy maju rozmer 64x64 (cize 0 az 63 pre obe osy)
- 8192 decimalne je velkost jednej mapy alebo bloku kazdej mapy... /hexadecimalne 2000/cize 64 * 64 velkost mapy a 2 hodnoty pre stenu a objekty
- prvych 514 bytov(decimalne) je vyhradene pre hru , v map vieweri mi to nezobrazi(nemmne)/Hexadecimalne 202/
-zaciatok prvej mapy ,cize prvej steny od horneho laveho rohu(0,0 suradnice v editore) 514,515 -decimalna adresa(Wall/Obj)
-obsahuje 10-11 map
-paleta objektov a stien ... kazda stena ma vyhradenu adresu (00 - modra stena , 01 - zelena stena ...) objekty - (00- zeleny kluc ;01-modry kluc ..) Hexadecimalne ...
-druhe 4 cislie je maska ,pod ktorou bude reprezenotovat pozadovana adresa urcity objekt ci stenu(farba , ? , tvar , pismeno ...)/ako u WOlf3d mapeditora...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek19
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
10. 8. 2010   #4
-
0
-

v com to mam naprogramovat ... malo by sa to podobat mapeditu ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
Mircosoft+1
Věrný člen
11. 8. 2010   #5
-
0
-

V čem to máš naprogramovat? To je na tobě. Jsem si jistý, že v Pascalu to půjde, ale samozřejmě to není jediná možnost.

- Když víš, že mapa má vždycky 64x64 políček, můžeš si na obrazovce rozvrhnout čtvercovou síť pevné velikosti, dejme tomu s políčky 7x7 px (tak ti to vyjde i na obrazovku 640x480). Odvoď si vztahy pro převod mezi souřadnicemi kurzoru myši a souřadnicemi na mapě (jestli mapu zobrazuješ od levého horního rohu, bude to jenom jednoduché vydělení velikostí políčka). Potom potřebuješ nějakou rutinu na zobrazení políčka, tj. aby kód z mapy nějak srozumitelně vykreslila na obrazovku (konkrétní tvary a barvy symbolů si samozřejmě zvol jaké chceš).

- Jestli to dobře chápu, je každé políčko tvořeno dvěma byty. Takže vlastní mapa může být uložena třeba takhle:
var mapa:array[0..63,0..63] of record KodSteny,KodObjektu:byte end;

- Urči si, jak budeš editor ovládat. Asi nejjednodušší je použít klávesnici na výběr stěny nebo objektu a myš na jejich umisťování na mapu.

- Sežeň si kompletní popis formátu pro Nitemare3D. Napiš ukládání vytvořené mapy do souboru tak, aby tomu formátu odpovídala. To by celkem neměl být problém. Jestli jo, hoď sem přímý odkaz na popis formátu, ať nemusíme tipovat naslepo nebo zdlouhavě pátrat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 130.119.248.–
Chceš-li lepší odpověď, polož lepší otázku.
Moje stránka.
illioner0
Stálý člen
11. 8. 2010   #6
-
0
-

marek: no kdybys mel kopr ja sem neco, az to dokonvertuju (ne wolfa - soukromeho) na 64x64 a vytahnu ty predmety z toho txt cos postnul, hodim v exaci - rekneme k vyuziti.... (DOS+pascalskyho) //casem :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
illioner0
Stálý člen
11. 8. 2010   #7
-
0
-

muzu poslouzit timto "hrubsim" resenim ;-) http://coosor.fileave.com/map.EXE
F1-help, bere to parametr jako vstupni soubory. MUSI tam byt ta mapa a soubor s txt objektama(ve stejnym adresari jinak to nespustis), bere to automaticky jen prvni, takze dalsi pak pripadne parametrem.

fyi koukam ze jsou pretoceny osy, kdybys to chtel pouzivat tak co by neslo napis..

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek17
~ Anonymní uživatel
115 příspěvků
11. 8. 2010   #8
-
0
-

no aby som bol isty ... malo by sa to podobat Wolfenstein Mapeditor 7.0 ;8.4 ;8.5 ...Corridor 7 , Blake stone ide v tom spravit a dalsie podobne hry ...

ten editor sa ty podaril ...este si mohol priradit ku kazdemu objektu farby ... otvor si ten moj program ..a tam by to malo byt ...

dalej tam chyba rozdelenie objektov a stien/zdi (ako v Wolfmap)

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek17
~ Anonymní uživatel
115 příspěvků
11. 8. 2010   #9
-
0
-

Ta hlavička před adresou 514 tě opravdu nezajímá?

///praveze neviem vyznam vyuzitia /asi hra hu vyuziva/ smazat nemozem ...neslo by to ...

mapeditor si predstavujem takto:




-samotny program pre mapy by mal zobrazit len jednu mapu/cize zobrazuje/
-oznacenie mapy v dolnom rohu .../map 01a viac /
-v pravom rohu by mali byt na vyber objekty a zdi /s preddefinovaou maskou- pod ktorou bude urcita stena .../ to iste plati aj pre objekty ... Skull cize kostra ... velke S ... Bat ,netopir ... Velke B ... Nejake definovane farby /najlepsie vo forme HTML kodu napr.FF50EC,alebo RGB palety.../
je cislo 2010 -(farebna kombinacia ) / stara neprakticka kombinacia

napriklad
zdi/walls/steny

0000 000000,000000,0,0, Invalid
0001 FF0020,403A80,1-9-a-f,text, Obivacia stena biela
0002 F2C4EE,F2C4FF,2,0 drevenna stena tmava
....
objekty/cts

0000 000000,000000,0,0 invalid
0001 FF00CE,5242FF,2,6 startovna pozicia W
....

kedze to ma definovane takto
0000 0000 invalid
0001 1010 Dining Room - Plain
0002 2010 Dining Room - Small Picture
....


prva stvor ciselna kombinacia objektov/zdi /najlepsie bude v hexadecimalne zapisovat.../ 0001 ...00cd ...

druhe stvorcislie ma

prve cislo je farebna kombinacia
druhe cislo je -----/ /---------- (kedze sa mozu vyskytnut objekty dvoj farebne... modra s bielou .../
0-cierna
1-modra
2-zelena
3-zeleno bleda(zvlastna farba)
4-cervena
5-fialova
6-hneda
7-svetlo seda
8-tmavo seda
9-modra namornicka
a-svetlo zelena
b- cyan
c-svetlo cervena
d-ruzova
e - zlta
f-biela

tretie cislo je maska -

0- povoluje pisat text do 4 cisla
1-len pre stenu ,cize plna vypln
2-srafy alebo mriezka / berie len 1.farbu/
3-v strede maly stvorec - 2.farba , okolie - 1.farba
4-kosostvorce/alebo trojuholniky/ - ako u 5
5-kulicky/stred 2farba ,okraj 1farba/
6-tenka ciara ,horizontalne ako u 7
7-tenka ciara (1 farba) farba2=FALSE,verikalne
8-dvojfarebna kombinacia horizontalne (prva farba 5-fialova je hore a 2 zelena dole)
9-obdlznik vertikalny 1.farba
a-stvorec 1.farba
b-velky stvorec 1.farba
c- kriziky x<---
e- stvorec bez vyplne (vnutro prazdne-koli inej farbe ) - tajna stena v WOlf3D
f- Sipka hore alebo symbol stromu

stvrte cislo je - text

Objekty

0000 0000 invalid
0001 a0f0 Start position N

....

prve stvor cislie - poradove cislo objektu

druhe stvor cislie

prve cislo - farba

0-cierna
1-modra
2-zelena
///...je to zhodne s zdi ...

2-3-4 cislo ... zhodne

- hra zobrazuje aj "Floors"-dlazku ... stlacenim F by sa mala ukazat medzi stenami ...
- u MAPEDIT XX sli prepinat obekty/zdi ... vybral si si zdi ...nepotreboval si objekty ...potom tam boli tlacitla Page Down a up na stiahnutie listu hore ci dole ...
- pozadie byvalo zvatsa tmave
- okolo mapy bol biely ramik
- ale aj okolo vyberu zdi a tlacitok boli ramiky ...
- limit na dlzku textu /postaci aj 40 znakov/
- suradnice zobrazovalo bez osi /ale aj s osami je to dobre/
- suradnice boli v zatvorkach v dlnom rohu ...dodam RAR ..
- prvy dolny riadok zdi/stena /wall - k tomu nazov
-druhy riadok objekt - k tomu nazov
-po mapou dole ,skoro pri pravom rohu

///DObry by bol aj Converter map z N3D do Wolf3D moc by to pomohlo ...a spat///



Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
12. 8. 2010   #10
-
0
-

ok, hergot ale kdo to za nás udělá?? (kolik že se s tim má udělat levelů a episod?)
Něco jsem už v map.exe přepsal, ale ono Map.exe bylo na základní level designování.
Přemýšlel jsem taky spíš (než sem tvůj výčet přečet)
nad finesou snadnějšího tvoření obdélníkových a kruhových prostor.
Nemyslim že bych chtěl jít v user interface do komplet přesný konverze.
Bílá se mi jako pozadí páčí, tobě ne?

AD WOLF3D - On mi ani ten mapedit.exe pro Wolfa nejde, nemám resource nástroje pro tu
hru, aby rozebraly mapy z *.wl* (a .def soubory)

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek17
~ Anonymní uživatel
115 příspěvků
12. 8. 2010   #11
-
0
-

no ja neviem ...

povedzme ze bila je OK ... este chybaju tie masky /myslim farebny stvorcek alebo objekt ...)

skusal som ten mapedit.pas ale chyba mi nejaky unit system ...

chcel som aby to bolo prehladne ... takto neviem ktory objekt mam zmazat alebo pridat ... prva episoda 11levelov a 2-3 episoda ma po 10 levelov ...

uz len farebne odlisit ...kazdy objekt ma nejake cisla /cize farebna kombinacia.../

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek500
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
12. 8. 2010   #12
-
0
-

prehod osi ...a vydaj druhy map.exe :smile1:

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek17
~ Anonymní uživatel
115 příspěvků
13. 8. 2010   #13
-
0
-

zacal som ho upravovat podla seba ale neviem ci to bude pojazdne ... som z toho mimo ...pozrete sa mi nato chalani?

ten map co mi dal Illioner je dobry ...mohol by dat ten vypocet/ine slovo ma nenapada / do tohoto programu...

nieco som pomazal ... nejake veci pridal ...spravne?
musi to vediet nacitat mapu /odkazovat nazov mapy v exe ... ako u illioneroveho map/

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #14
-
0
-

omlouvám se ale zase jsem zatracen v čase, je rok 1981 viďte...

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #15
-
0
-

Publikuju tu novější verzi,
hmm ale uvědom si že nespokojen můžeš být se všim neustále

***platí stejný odkaz

krom OVŠEM moc jsem to netestoval na bugy


nutnej je teď i přítomnej walls.*

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek500
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
14. 8. 2010   #16
-
0
-

vyhadzuje mi to chybu ...zadaj jmeno presidenta ...ktoreho?

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek500
~ Anonymní uživatel
4 příspěvky
14. 8. 2010   #17
-
0
-

a este cosi ... kde je myska? v hornom lavom rohu mam stvorcek zvatseny ... ?viac barevne steny by si nedal?

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #18
-
0
-

s myší jsem od minulé verze nic nedělal, je přítomna (ale má/měla vlastní skin), nejde ti? (v čem to DOSově spouštíš?)

tu odpověď na vyvolanou otázku bys mohl (ze všeho co máš k mání) dát dohromady, nebuď nevšímavej a zaslepeně zpohodlnělej a makovej a

ještě zase omylem někdy uvolnim verzi co na pravý klik vyplní vybranou zdí obdélníkovou/kruhovou oblast a těch pár dalších updatů, kdo ví

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
14. 8. 2010   #19
-
0
-

neee....sam neviem ake je to meno =((( ...asi si naprogramujem sam svoj/sice neviem ako-nemam skusenosti/nieco vymyslim snad potom nech mi Pc nespadne =DDD

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #20
-
0
-

kolik máš asi tak možností, jedna je zkoušet cpát ze zahraničí, co se k této první variantě z dostupných indicií váže?, co s ní souvisí?, respektive co pokud máš nějaké IQ odkazuje na tu druhou možnost.... Nic extrémně těžkého ani přeKombinovaného.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
14. 8. 2010   #21
-
0
-

ten president ...je z europy? najnovsi president ... bol zvoleny v poslednej dobe? lebo uz ma to zacina stvat...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #22
-
0
-

vtip je v tom že si měl ty otázky položit této stránce a ona ti je s radostí velmi viditelně zodpoví, ty nezodpověditelné prostě nehledej!

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
14. 8. 2010   #23
-
0
-

tie otazky som mal hladat tu na webe?/ja uz som siel komplexne na to ... zobral lexikon a zadaval nazvy jmen prezidentu ake som precital a nasiel/

21:26

uz mi dochadza trpezlost ... kaslem na tvoj program ...idem ho zmazat ...neprosim si ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #24
-
0
-

jo jo jedna má věta v tomto zodpověditelném směru vyčnívala, a že jich tu zas tolik dohromady kolem neni.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
14. 8. 2010   #25
-
0
-

hmm ... ja neviem ...co tam mam napisat ... asi som fakt slepy ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
14. 8. 2010   #26
-
0
-

To illioner : ze to ale dava zabrat :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
zdenda
~ Anonymní uživatel
257 příspěvků
14. 8. 2010   #27
-
0
-

To illioner : Možná se pletu, ale mám pocit, že chtěl jen editor, a ne kvíz...

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
illioner0
Stálý člen
15. 8. 2010   #28
-
0
-

To zdenda : ten chce to, ten zas to a co chces ty?

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
zdenda
~ Anonymní uživatel
257 příspěvků
15. 8. 2010   #29
-
0
-

To illioner : Díky za optání, nechci nic a oceňuji to, že mu s tím pomáháš, ale nechápu tu komedii.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
zdenda
~ Anonymní uživatel
257 příspěvků
15. 8. 2010   #30
-
0
-

To marek17 : 1981

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
illioner0
Stálý člen
15. 8. 2010   #31
-
0
-

bacha nemůžu za ty kteří si v tomto tragickém světě připadají při hledání prezidentů v pseudopastech komicky

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #32
-
0
-

ach boze, =( ... vsetko si rob sam ! ...na nikoho sa nespoliehaj ... ak ano tak aj sused ta vysmeje =D ...

No nejde to ... seru na ten editor ...debugger nebudem pouzivat ... srat na to ... brzdi ma to ako pri Winrare ... alebo pri starte PC Bios ...Enter Password : **** ...a teraz ake ? No zadne ... lebo ho nevim ... bios sa da resetovat ale program nee... jemi to jedno co je tam ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #33
-
0
-

To zdenda :

myslis zeby to bola odpoved na otazku? ked aj tak nesla

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #34
-
0
-

radsej mi dakto poradte ako upravim ten subor mapedit.pas ... nez skusat programy ktore ani nejdu poriadne a blokuju vstup


nechcel som nieci program ktory blokuje vstup ale program ktory je uz napisany ale len ho treba prerobit .vidim ze som nasiel zle forum ...vela pomoci tu nenajdem

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
15. 8. 2010   #35
-
0
-

pravda rok 1981 se tu zdá jako holé neštěstí, udělám jinou dokonalejší verzi !! (přesuneme se v ní do 8. století :D)

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #36
-
0
-

no aspon nieco dobre ...=( ...=?

a bez toho quizu prosim ... a tak aby vedela rozlisovat objekty a zdi podla cisel ...aby to bolo nejako odlisene ...potom neviem ktoru zdi mam dat (do praveho rohu s objektama aj masku cize symbol ... ) farebne rozdely zdi ... podla cisel ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #37
-
0
-

To illioner : kde? v CZ?alebo v Europe

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #38
-
0
-

a este nieco ...ten program sprav pre WIN32 nie mSdos ...spustil som ho na PC dalsom a vyhodilo mi to modru obrazovku a nasledny restart/nie kazdy OS2 to zoberie spravne /Taky co ma Win7?

...30.1.2011


ake budem potrebovat prikazy na tvorbu v C++? (zla tema...)

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
15. 8. 2010   #39
-
0
-

no uz som to vyriesil ... tvrdy orech ...cakal som iba meno ...ale aj priezvisko tam bolo treba

illioner napsal:
bacha nemůžu za ty kteří si v tomto tragickém světě připadají při hledání prezidentů v pseudopastech komicky



///mne logicky niektore veci tak lahko nenapadnu ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
marek170
Návštěvník
30. 1. 2011   #40
-
0
-



-preco je docasne zakazane mazanie prispevkov ???

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
illioner0
Stálý člen
31. 1. 2011   #41
-
0
-

mam zrovna novej puvodni puzzle kdyby si nad nim chtel travit svuj cas :D... nevedomostni ...ale asi bych ho musel zabalit zas do nejaky pracicky a uz se fakticky nevyznam jaka je poptavka ted napric jazyky jako C... \zdaleka nejsrozumitelnejsi mi prisel ten strohy prvni horni pozadavek :-))

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.107.–
Nechápu softwarové firmy, ktere utrácejí za čim dál těžkopádnější DRM ochranu!! Vidět kolem snahu o free2play model je jako příjemné připomenutí časů shareware (jen ten Microsoft stále nic nepochopil)
marek170
Návštěvník
31. 1. 2011   #42
-
0
-

puzzle necham tak- rad pouzivam cheaty :smile4: ...

mam ten subor , chcem mu oznacit odseky pre kazdy level (8192) =513+8192 = 8705
ako mam oznacit alebo napisat do toho programu aby rozdelil useky map?
(ratam s nulou-alebo inak zacinam)

zaciatok prvej mapy je na 513 decimalnej adrese konec je na 8705 decimalnej adrese
alebo
zaciatok MAP01 hexadecimal adrese 201 a konec na hexadecimal adrese 2201
zaciatok MAP02 hexadecimal adrese 2202 a konec na hexadecimal adrese 4201
...

chcem vediet s akymi parametrami mu oznacim zaciatok a konec tej prvej mapy(a dalsich map)

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.245.95.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 14 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý