Ahoj, potřeboval bych jenom radu ohledně mojí bakalářky.
Jedná se o vizuální programování a jenom bych potřeboval od vás, co to znáte,
nakopnout, jakou cestou se vydat. Jedná se o vizuální programování, na tomto
obrázku http://img823.imageshack.us/img823/7611/vizual.png je pak příklad jak
by to vypadalo v programu. Jedná se mně o to, že ty čtverce budou funkční bloky
a bude se s nimi dát manipulovat - posunovat a pak že se znázorní vazby na další
bloky - způsob stromu v programování, ale graficky. Nevím co přesně hledat na
internetu nebo jestli už něco podobného je, abych to mohl použít, tak jsem proto
napsal na toto fórum. Programovací jazyk není důležitý a v grafice co se týká Opengl nebo
DirectX, tak bych se zeptal, co se vám zdá praktičtější nebo lepšího pro
tento případ. Díky moc za odpovědi.
Fórum › C / C++
Programování grafiky - rada
Tohle už existuje v několika inkarnacích
[seznam]
Lego Mindstorms používá komponentu od LabView pro vizuální programování robotů
Squeak (http://squeak.org/), vizuální prostředí napsané ve Smalltalku, má v sobě taky něco takového, tuším
Google nedávno uvolnil něco podobného k tvorbě aplikací pro Android
Pár dalších je na stránce http://newwiki.ceske-hry.cz/Hern%C3%AD_tvo%C5%99%C3%ADtka
Projekt Alice by se tam možná dal taky zařadit http://alice.org/
[/seznam]
obecně panuje shoda, že staré dobré texťáky jen tak nevyhynou ;)
Pokud chceš vytvořit aplikaci, kde budeš pohybovat grafickými objekty, tak základ je vhodná datová reprezentace (nejlépe objektová). Následné vykreslení je již třešničkou na dortu a můžeš ho udělat klidně i znaky na konzoly :). Jinak na tu tvojí grafiku je DirectX a OpenGL trochu kanón na vrabce, na to ti stačí i primitivní GDI grafika.
To LorD_OniX : ono je rychlejsi mit bitmapu a tu vykreslit celou.. ruzny objekty z winforms sou pomaly.. ikdyz u tohodle se mi zda, ze by i mohly stacit.. zalezi co presne delas..
Co se týká primitivní grafiky, tak ta je v C++ rychlá. Kreslení čar, obdélníků, ale i textů ... všude se budeš pohybovat na hranici měřitelnosti časové náročnosti. Pokud ovšem budeš chtít v tom svém programu zoomovat, nebo-li by si se jal Stretchovat, tak to by si se mohl do problémů. Všechno záleží (jako vždy) na to, co má být cílem, jaký je rozsah. A jak jsem psal výše, nad dobrou datovou reprezentací se grafika dělá velice snadno (ať si vybereš jakýkoliv způsob).
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Rada ohledně programování — založil Razor339
Rada při programování software — založil MGRA
Blikani grafiky v C# — založil alois
Moderátoři diskuze