Dobrý den
potřeboval bych pomoct jak přepsat tento program S PHP do C++ zvláště toto je pro mně záhodou
$Z = $C - ( $B * 3);
$Vysledek = "$Z$Vysledek";
jsem v programování nováček, něco jsem se naučil sám ale toto nezvládnu předem Děkuji
for($a=0;$a<=2000;$a++ )
{
$C = $a;
$Vysledek = "";
$Tisk = "";
//echo "<p>\n";
//echo "Zdroj = $a<br>";
do
{
$B = floor($C/3);
$Z = $C - ( $B * 3);
// echo "$C/3 = $B (Z = $Z )<br>\n";
$Vysledek = "$Z$Vysledek";
$C = $B;
}
while($B>0);
$Tisk = str_pad($Vysledek, $PocetMist, "0", STR_PAD_LEFT);
echo "$a|";
// echo"</p>\n";
Fórum › C / C++
Převod s PHP na C++
co ze to ma vlastne delat ? prevod do trojkovy soustavy?
i php umi vypocitat zbytek po celociselnem deleni: %
v C++ muzes vynechat floor pokud jsou oba argumenty / celociselne...
no proste ja to delam asi takto:
cislo = 100;
delitel = 3;
while ( cislo > 0 ) {
retezec = ('0'+cislo%delitel) + retezec;
cislo /= delitel;
}
cout << retezec;
pripadne se da retezec vypsat pospatku ...
pro vetsi delitele jak 10 uz budes potrebovat prekladovou tabulku nebo podminku
neni to samozrejme cely.. chce to ten hlavni cyklus co naplni pokazdy cislo (hlavne nepouzit primo cislo jinak mas nekonecnej cyklus) a samozrejme odradkovani
ano nejsme v php.. kazda promenna musi byt definovana a jeste s konkretnim typem...
int cislo, delitel;
string retezec;
taky predpokladam: using namespace std a include string.h a iostream.h
To KIIV : takhle jsem to přepsal, dal zkompilovat a napsalo mi to chyby, takže nevím co s tím. Zkus si to hodit k sobě, zkompilovat a pak ukázat jak jsi to opravil. Děkuji
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#include <iostream.h>
using namespace std;
main(void)
{
int cislo = 100;
int delitel = 3;
string retezec;
while ( cislo > 0 ) {
retezec = ('0'+cislo%delitel) + retezec;
cislo /= delitel;
}
cout << retezec;
}
stdio.h nepotrebujes vubec
stdlib.h zatim ne ale budiz muze zustat..
iostream.h se dava jen iostream
string.h se dava jen string