Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat, jak dělat modely do her (3D). Používám Blender a u něho bych chtěl také zůstat. Je my jasné, že musím model vytvořit (dejme tomu nákladní automobil). Když mám tedy udělaný model, mám tam v blendru dát i textury a materiály, a pak jen někam k programu (hře) vložit soubor modelu (asi .obj) a k tomu i zvlášť soubor pro textury (BMP)? Vlastně co je v .obj uložené? Je mi jasné, že zřejmně koordináty jednotlivých vertexů a polygonů, jde mi o to, jestli se tam třeba ukládají i informace o materiálu a texturách (třeba v blendru namapuji na model kolo přes UV) tak jestli se pak tato textura vloží rovnou na toto místo.
Používám C++ a SDL/OpenGL. Díky všem
Fórum › Hry
3D Modely do hry
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 3 hosté
Podobná vlákna
JSON 3D modely — založil Matěj Andrle
Modely z 3dmax do programu v c# — založil Jelen0001
OPEN GL a ZBrush modely — založil Empo202
Modely ze Cinemy na Unreal Marketplace — založil Jeniksoft
MVC ruzne Modely a UserControlky — založil VladislavK
Moderátoři diskuze