Zdravím,
chtěl bych se zeptat: V pátek jsem v kamenném obchodě zakoupil pouzdro na zbraň. V obchodě jsem jej ale nevyzkoušel, jen prodavačka jiné neměla, a říkala že je dobré. Když jsem ale potom přišel domů, a pouzdro vyzkoušel, zjistil jsem, že mi vůbec nevyhovuje. Chtěl jsem se tedy zeptat, jestli když zajdu v pondělí do toho obchodu, jestli mi vrátí peníze, nebo vezmou to pouzdro, a dají mi třeba jiné zboží (né pouzdro).
Samotné pouzdro na zbraň jsem nepoužil, jen vyzkoušel. Je originálně zabalené... Ale jako reklamace mi to neprojde, protože je bez vady.
Mám nějakou šanci na vrácení peněz, nebo výměnu za jiné zboží?
A jak bych na to v takovém případě měl jít?
Díky za odpovědi
Fórum › Právo a podnikání
Vrácení zboží v kamenném obchodě
Na výměnu právo nemáš. Poměrně běžná praxe je, že ti umožní výměnu za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě (rozdíl doplatíš). A pokud je to opravdu dobrý obchod, tak ti i vrátí peníze. Ovšem ani s jednou možností nemůžeš předem počítat.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 7 hostů
Podobná vlákna
Možnost výměny zboží — založil Tokan
Nabídka služeb za zboží — založil Blažek
Koupě zboží na dobírku — založil Nefaritus
Jak udělat komentář ke zboží — založil Jezdec
Komponenta pro seznam prodeje zboži — založil Rudeczek
Moderátoři diskuze