Dobrý den,
jsem začátečník a tak možná má otázka Vám bude připadat hloupá.
V SQL Server Management Studiu jsem si vytvořil databázi, ale při pokusu o připojení do dané databáze (ani žádné jiné), při použití Intagrated Security ani při nově vytvořeném uživateli s heslem s právy (v Managmentu fungují), se připojení nezdaří.
Mohu se pouze a to za použití Integrated Security připojit k serveru (Data Source=.\SQLExpress; User Instance=True; Integrated Security=True).
Nemohl by někdo poradit, kde je zakopaný pes?
Děkuju
Fórum › MS SQL
Připojení k MS SQL 2005 z jiné aplikace
To Sipi :
Při pokusu o připojení k dané databázi přes Visual C# (Tool/Connect to Database)mi to hlásí, že nemám oprávnění k otevření toho souboru. Prostě musím dělat něco špatně. Dle mého jsem práva přidělil, ale asi to není všechno.
Prostě veškeré databáze jsou nepřístupné, takže si myslím že tam je nějaká maličkos, kterou jsem přehlédl.
Při přiřazení souboru databáze v VS mi to házelo
Na to jsem po nějaký době přišel a přidělil jsem uživateli práva k přístupu k souboru.
Pak mi to házelo
Tak jsem restartoval server a již jsem mohl soubor přiřadit k otevření, ale při testu spojení mi to hází tuto hlášku
A mimochodem v managementu již neotevřu žádnou tabulku ani pohledy či jejich vlastnoti
(TITLE: Microsoft SQL Server Management Studio Express
------------------------------
Nespecifikovaná chyba
(MS Visual Database Tools)
------------------------------
)
Po nastalích problémech jsem odinstaloval SQL server a všechny jeho nástroje a znovu jej nainstaloval.
Po vytvoření nové databáze jsem se pokusil k ní připojit přes Visual Studio. To dopadlo stejně jako v předchozích pokusech (neměl jsem oprávnění k otevření souboru).
Po otevření VS jako administrátor to možné bylo, ale test připojení mi vyhodil chybovou hlášku - error 5.
Po opětovném pokusu (asi po hodině) bez nějakých úprav se spojení povedlo.
Zázraky se dějí.
Z
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku