Ahoj,
-> Ano je to do školy ;-)
Píšu ruletu, kde bude uživatel zadávat druh sázky a částku ta se vyhodnotí a buď výhra či ne. Jenomže v tý ruletě jsou celkem rozmanitý druhy sázek. Chci to udělat objektově, ale už asi 4 verze programu jsem smazal, protože jsem se dostal do slepý uličky. Takže jestli má někdo nápad jak to udělat objektově, tak by se mi to hodilo, protože dochází energie, čas a taky se blíží zkouška z algebry a ta má u mě vyšší prioritu :-D
Naprogramovat to mi nedělá problém, jenom mi prostě chybí ten algorytmus...
Díky všem za nápady
Fórum › Java
Ruleta objektově bez GUi, pouze návrh struktury programu
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 26 hostů
Podobná vlákna
Jak správně programovat objektově GUI — založil mnawium mnawawia
Znáte řádkové utility bez GUI? — založil Dominik Chlup
GUI Tkinter - problem s odezvou programu. — založil JanKrejci
Moderátoři diskuze