Zdravímm vás.
Už 3. den se snažím nahrát pomocí AVR Dragon kód do ATmega162V.
V AVR mě vždy hodí tu samou hlášku - screen:
http://uploader.imghost.sk/imagehosting/4biflhpgd06wyziolgjh.jpg
Moc nechápu co to vlastně pragma znamená. Mohli byste poradit, jak to opravit nebo modifikovat ?
Mnohokrát děkuji
Fórum › Mikrokontroléry
Pragma - prosím o pomoc
To AB : používám AVR Studio, promin, jsem teprve začátečník, ale rád bych do toho vniknul :)
V AVR studiu mě to při kompilaci vyhoí tu hlášku že pragma byla ignorována .. Našel jsem ještě CodeVision - tam to zkompiluje s 0 chybami a 0 varování .. ale když dám nahrát program do integráče, tak to správně ukáže hlášky typu .. připojiju, nahrávám, a při ukončení to hodí chybu při ukončení nebo zavírání programu..
Můžeš prosím poradit?
Takže program je psaný pro CodeVision.
Takový program nemůžeš bez úprav překládat jiným překladačem.
Jak je vidět, chyba je v tom, že programátor nezapíše správně do čipu.
Jaký používáš programátor - hardware, software?
Jaké hlášky konkrétně píše?
Podařilo se ti s ním zapsat jiný program?
Programátor mám AVR Dragon, programuji to přes ISP
Nevím, v čem byl původní program napsaný, ale to se mě zdá jedno, v čem to bylo napsaný, hlásí to totiž u knihovny mega8515.h
CodeVision mě to přežvejká s 0 chyb / 0 varování, ale při nahrávání kodu vyhodí hlášku "Error with erasing programer" <- tak nějak (průběh nahrávání to ukazuje dobře .. připojuji, nahrávám, ukončuji a pak ta chyba). Nejspíš jak ukončuje spojení s programátorem, ne ? Proto jsem to chtěl aspon přes AVR Studio, ale když to nejde :) - díky za info
Přihodím sem potom screen, nejsem aktuálně na svém PC.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Pomoc.... nějaká chybka prosím pomoc - více v podrobném popisu — založil tkstudent
#pragma once vs #ifndef a #define — založil yaqwsx