ahoj,
prave sa ucim robit s wxpython, viem vytvorit zakladne okna, nejake menu, atd, no jedna vec mi vrta hlavou...
totizto ako by som spravil sachovnicu vo wxpythone aj s figurkami(chcem nimi vediet potom hybat)? ake objekty a triedy by som mal pouzit?
neviem si to velmi predstavit :/ viete mi niekto poradit? vdaka :)
Fórum › Python
Sachovnica a wxpython
vies byt trosku konkretnejsi? totizto bitmap mi dokaze narvat jeden obrazok. teda mozem tam narvat obrazok sachovnice (resp. ju rozkuskujem na policka) a potom obtrazky figuriek... ako ale zistim, ze dana figurka bola na jakom policku pustena ?
Tak jsem pro ukázku něco sepsal.
board 8x8 - bitmapy podkladu/barvy jednotlivých polí.
piece 8x8 - bitmapy figurek na jednotlivých polích (None, když je pole prázdné).
OnClick() - souřadnice myši se vydělí velikostí jednoho pole = souřadnice na šachovnici. Při prvním kliknutí se souřadnice uloží do selected, při dalším kliknutí se figurka z pozice selected přesune na nové pole.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 34 hostů
Podobná vlákna
Sachovnica — založil Milan
šachovnica-grafika — založil Milan
Wxpython a thread — založil ondrav
Zarovnání ve wxPython — založil Neuge
Wxpython - problém s instalací — založil UrbiCZ
Moderátoři diskuze