Zdravím všechny, mám takový problém. Mám doma starší volant s Force Feedbackem. Ovladače pro něj končí někde u Win98,ale moc naběháno nemá...
Rozhodl jsem se ho oprášit.., Pomocí Atmega8 MCU jsem vyřešil čtení hodnot z volantu... Poloha volantu z optického enkóderu, polohy pedálů a tlačítek... Vše již chodí...
Ale chtěl bych ještě rozchodit force feedback... Jak z VB.net přečtu hodnoty pro servo motor? Předpokládám že to bude sada proměných... nějaké síly atp... ?
Jako virtuální joystick používám PPjoy 0.8.4.6 ten by podporu forcefeedbacku měl mít... Poraďte prosím.
Fórum › .NET
Force Feedback VB.net čtení hodnot ze hry
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 63 hostů
Podobná vlákna
SDL cteni hodnot barev pixelu — založil Dusan
Feedback na stránku a SEO nástroj — založil Barbora
ASP.NET - C#: Čtení dat ze souboru XML — založil this.name
VB.NET - Ukládání, čtení souborů, formát písma v RightTexBoxu — založil Standa
Algoritmus brute force — založil Sefiros
Moderátoři diskuze