Web nebo Programovani – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Web nebo Programovani – C / C++ – Fórum – Programujte.comWeb nebo Programovani – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

akero0
Newbie
20. 2. 2011   #1
-
0
-

Zdar, stojím před tezkou veci bud budu delat web nebo programovat. Studuji elektroniku. Jde mi i o peníze obě věci mě baví ale čeho je na trhu méně dík moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.116.–
Wizard0
Stálý člen
20. 2. 2011   #2
-
0
-

V dnesnej dobe sa web bez programovania nezaobide (pokial si samozrejme neuvazoval na cisto statickej stranke...). Preto v konecnom dosledku budes programovat v oboch pripadoch. No a co si vybrat? V poslednej dobe su dost popularne tzv. webove aplikacie, ktore su vpodstate naprogramovanie pomocou JS, AJAX, PHP. Dopyt po takychto aplikacia bude podla mna iba rast (taketo aplikacie funguju na hocijakom systeme, kde exituje webovy prehliadac), preto by som si zvolil vyvoj webovych aplikacii.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.216.193.–
akero0
Newbie
21. 2. 2011   #3
-
0
-

A myslíte si že má cenu dělat weby? Kolik bych si mohl vydšlat? Nebo je lepší programovat např. v c++ a kolik bych si mohl tam vydělat. Aby vám to nepřipadalo že chci být jako ostatní a hned si vydělávat jde mi o zlepšení v PC a zábavu dík moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.70.–
sputnikone+1
Věrný člen
21. 2. 2011   #4
-
0
-

To akero : Dobrý webař se uživí stejně dobře jako dobrý programátor. Po obou je totiž poptávka.

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.251.201.–
akero0
Newbie
24. 2. 2011   #5
-
0
-

Stojím před rozhodnutím bud budu programovat v c++ apod nebo delat weby nevím co si mám vybrat co je více vydelecne a jaka je poptavka? Dik moc

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.127.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
24. 2. 2011   #6
-
0
-

To akero : opravdu dobrej programator v C++ si praci najde kdykoliv..