Zdravim ... Uz jsem se nekolikrat pokousel udelat nejaky server a client ale bezuspesne ...
Proto vas zadam o radu jestli by jste mi nemohli nejak pomoct napsat ukazku prijmani dat a odesila (Prijmani do Clienta a odesilani na server) treba jenom nakej jednoduchej text ostatni bych si uz prebral jde jenom o ten princip ... Kdyz sem se pokousel o server s cleintem tak mi server pri prijmu dat zamrznul a uz se nerozbehl takze asi tak ale bohuzel jsem po reinstalu tak sem nemuzu dat zdrojak protoze sem si jak <pip> zapomnel zalohovat zdrojaky vsech mych projektu :-(
Dekuji
Fórum › .NET
Server + Client
Ahoj,
existují dva typy lidí, ti co zálohují a ti, kteří ještě nepřišli o data :) Zkus najít inspiraci v článku http://www.zive.cz/clanky/poznavame-c-a-microsoft-net--71-dil--prace-s-protokoly-udp-a-tcp/sc-3-a-130219/default.aspx. Když už nic jiného, tak alespoň zjistíš, co máš dál hledat.
Pokud jsem dobre pochopil tam u toho TCP to je jenomze to odesle serveru ale ja bych potreboval jeste aby to server poslal zpet a to neco by se zobrazilo treba Text ... Vlastne neco jako Chat na ten zpusob...
Tak sem To udelal podle toho navodu a jeden problem by tu byl ... Jde o to ze kdyz jakoby zapnu server tak proste zamrzne dokud z Clienta neposlu data .... Vubec nevim jak udelat Abych pustil server a ten by cekal v "Normalnim" stavu ne ve stavu "zamrznuti" a cekal nez by se klient pripojil a pak odeslal data ... MYslim ze i driv bylo ta chyba co sem mel ze to zamrzavalo ...
To Mudraon : Čekat v jiném vláknu?
djanosik napsal:
To Mudraon : Čekat v jiném vláknu?
To nevim ja to tedka zkousim resit pres Sockety ... Jenom tedka tu mam chybu a nevim co s tim
System.InvalidOperationException: Operace mezi podprocesy není platná: Přístup k ovládacímu prvku Text_Server proběhl z jiného podprocesu než z podprocesu, v rámci kterého byl vytvořen.
at System.Net.Sockets.Socket.AcceptCallback
at System.Net.Sockets.Socket.RegisteredWaitCallback
at System.Threading._ThreadPoolWaitOrTimerCallback.PerformWaitOrTimerCallback
kdyztak kod je zde
public Socket m_Listener;
public Socket m_Client;
public void Listen_LabelClick(object sender, EventArgs e)
{
try
{
m_Listener = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
IPEndPoint MojeIP = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 8000);
m_Listener.Bind(MojeIP);
m_Listener.Listen(4);
m_Listener.BeginAccept(new AsyncCallback(WaitForClients), null);
Listen_Label.Text = "Právě si pustil Server a začal naslouchat portu 8000";
m_Client = null;
}
catch (Exception ex)
{
Text_Server.Text = ex.ToString();
}
}
public void WaitForClients(IAsyncResult Asyn)
{
try
{
m_Client = m_Listener.EndAccept(Asyn);
Text_Server.Text = "Nekdo se pripojil";
}
catch (SocketException se)
{
MessageBox.Show(se.Message);
}
}
Nevim jak si myslel to cekani v jinym vlaknu sry s timhle jeste moc zkusenosti nemam takze tomu jeste moc nerozumim...
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Client-server-client — založil MM
[C#] Server client — založil gledy
Client/Server — založil silent
Client server c# — založil Misiak
UDP client/server — založil infern0
Moderátoři diskuze