Dobrý deň, mám zdrojový kód HalfLife 1 a chcel by som tú hru rozbehať sú tam aj modely a j .cpp + .h subory vlastne všetko čo tá hra má obsahovať pred complilaciou ale neviem ako to zkompilovať do suboru aby sa spustila som v C++ ešte len začiatočník a začal som čítat knihu Programujte 3D hry v jazyce C... ALebo teda ak by ste mi vedeli pomoct chcel by som neaky Engine hry. hru ktorú idem tvorit bude niečo ako CS 1.6 graficky to chcem ako GTA IV čož myslim že nebude problem vzhladom na to že tam bložím len HD textury no ale ten základ pohyby postáv a pod tá hra bude Online to si už neako spravím ale hlavne bude sa odohravat v meste a len potrebujem poradit počul som o http://ogre3d.org/ ale neviem presne o čo tam ide viem len že tam je neaký zákldný engine ale chcel by som predovšetkým rozbehať ten z Half-Life alebo z Quake III ..........
Fórum › C / C++
Tvorba 3D hry
Že tady tyto příspěvky píše nějaký místní vetrán fóra jenom tak někdo z prdele? Curo?
To johnny15 : Že jsi to nemyslel vážně?
hru ktorú idem tvorit bude niečo ako CS 1.6 graficky to chcem ako GTA IV čož myslim že nebude problem vzhladom na to že tam bložím len HD textury no ale ten základ pohyby postáv a pod tá hra bude Online to si už neako spravím ale hlavne bude sa odohravat v meste a len potrebujem poradit počul
To yaqwsx : To mi nemožete len poraditt mam subory HL 1 a potrebujem ich zkompilovat čital som knihu tom miller programujte 3d hry v jazyce C a v Cčku viem aj pár vecí :D noi lae chcem zkomipovat subory do jednej inštalačky :D pls napíšte mi program z ktorým to dám dokopy :D
LOL žadny engine ja teraz len potrebujem dat dokopy všetky C++ subory aby vytvorili inštalačku :D a nechcem michat GTA IV to len tak D: lebo tam dám textury HDčkove :D tak zabudnite teraz na všetky blbosti tieto a len mi dajte navod na zkompilovanie celej hry HL do EXE suboru :D :D :D :D :D
To johnny15 : OK, nevím, kde jsi vzal zdrojáky HL1, ale pokud byly uveřejněné, tak v nich určitě bude nějaké readme. Tam se dozvíš vše potřebné. Pravděpodobně tam bude vytvořený nějaký projekt pro určité IDE, popř. makefile.
Zdravim, dneska jsem se rozhodl postavit si barak.. nevite jak se kompiluje pisek na maltu? A jake prerekvizity vubec potrebuju? :D
Cekal jsem ze mi k pisku daji aspon nejake README
ale ved je tam readme všetko tam je len to chcem rozbehnut aby to šlo :D a je ich tam viac ale komu sa to chce všetko čitat prečital som si len pár ich lebo bolo tam dodatok k 3ds max modelovaniu kde som robil asi 3 roky potom hammer editor a pod :D
no a chcem to len zkompilovat čky dam vam link odkial je to stiahnute potom mi napište ako to upravit lebo to chcem vediet ted ne upravit ale zkompilovať :D
To johnny15 : Je dost naivní očekávat, že to bude chtít někdo číst za tebe a pak ti tu napíše stručný návod. Stejně bys pak napsal, že se ti nechce to číst, ať ti to přijdem k tobě domů zkompilovat :D
ja to j**em to tu fakt neni normalneho človeka ktory by pokecal ja by som su to poslal a by mi trošku vystvetlil ako to dat dokopy kktské celé fórum som si aspon myslel že na forach maju pomahat a nie pi**vat dam to radšej na hojko alebo tak kkti...
To johnny15 : Už to nehul, ruší ti to psaný projev :D
O čem chceš kecat? Přečti si to readme, tam budeš mít (resp. měl bys mít) přesně napsané co s tím máš dělat.
hm, napíše mu chybu :smile11: a potom nám vynadá že mu nevieme poradiť
1) Nauč se programovat.
2) Nauč se psát - to snad není možný, že úplně ignoruješ tečky, čárky, atd.. Kdo to má luštit?
3) " když dam kompilovat napíše mi chybu" - a všichni tady určitě víme, jakou chybu ti to hlásí. Tím nechci říct, že to tady někdo bude řešit, ale když už něco píšeš, tak bys aspoń mohl popsat problém, napsat, co ti to píše.
Jen pro zasmátí ... tady má chlapec komentář, kde odkazuje na zdrojáky Quake III, které mají 7 MB ... docela malé zdrojáky na tak rozsáhlý projekt, ne? Když vezmu 3D modely, atd.
To Anonymní uživatel : Data ve zdrojácích? Si trochu mimo, ne? Navíc těch 7 MB je přepsaných do .NET, což sebou nese GB závislostí...
tento chlapec sa celkom zblaznil ! Najprv sa musis naucit DOBRE programovat ale fakt DOBRE, kym sa pustis do velkych projektov. Hovorim o velkych projektoch a nie o sialenom megalomanskom projekte aky tu opisujes. Nauc sa programovat v C/C++/Comkolvek, potom sa mozes naucit pracovat s 3D grafikou, robit v OpenGL alebo pouzivat nejaky 3D engine ako napriklad spominany Ogre3D. A nakoniec si budes moct naprogramovat uzasny 3D Tetris. Len pre kristove rany necakaj ze urobis herny projekt kalibru GTA IV, na ktorych v realnom svete makaju stovky profesionalnych developerov cele roky !!!
Hehe ,sranda to čítať . Chlapče ,veď ty si expert keď dokážeš sám spraviť GTA . A pre ostatných :
Váš postup ,čo ste tu niekto napísali :
1. nauč sa dobre programovať
2. potom písať
3. bla bla bla
Tak ja by som ho zmenil :
1. najskôr sa nauč písať !!!
2. potom programovať
3. a potom si sprav sám GTA :-D :-D :-D
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Tvorba hry — založil Felen
Tvorba hry — založil Michal Dorazil
QT - Tvorba hry — založil Franta
Tvorba hry - programy — založil Qui
PHP programátoři - tvorba hry — založil LS
Moderátoři diskuze