Zdravím. Snažím se něco spáchat v C++ a openGL. Mám dotaz k tomu, jak načítat textury na větší objekty, vzhledem k omezení, že textura by údajně neměla být větší než 256x256px. Jaká je ta správná cesta? Rozkouskovat větší obrázek na malý kousky a ty pak na ten gl_quad postupně dát? Nebo existuje nějaký čistější řešení? Díky za rady.
Fórum › C / C++
OpenGL a textury
glGet GL_MAX_TEXTURE_SIZE http://www.opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/glGet.xml
A ano, pro obrovské textury je možným řešením rozdělit je na části.params returns one value. The value gives a rough estimate of the largest texture that the GL can handle. The value must be at least 64. If the GL version is 1.1 or greater, use GL_PROXY_TEXTURE_1D or GL_PROXY_TEXTURE_2D to determine if a texture is too large. See glTexImage1D and glTexImage2D.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 99 hostů
Podobná vlákna
OpenGL textury — založil Zelenáč
OpenGL 3D svět a textury — založil Doomista
OpenGL černé textury po použití glColor3f — založil Doomista
Textury — založil lokem22
Moderátoři diskuze