Dobrý den tak to som zase ja, nšiel som Quake 3 aj z návodom sú na všetky subory na tej stránke ale po preklade si ajtak neviem rady mám Visual Studio 2005, Direct x SDK April 2009, Net Framework 3.5 ale aj tak som ten návod akosi nepochopil......... pomožte mi prosím .....http://gregs-blog.com/category/quake-3-c-net-port/ je tam všetko aj zdrojove kody na stiahnutie ma to 7 MB...
Fórum › C / C++
Quake 3 Arena - C++ kompilacia
To johnny15 : Zase stejný problém jak minule. Nenapsal jsi s čím konkrétně si nevíš rady, tzn. co už jsi zkoušel, co šlo, co nešlo, atd.
jj :P, co už, no neviem si rady z ničím skúšam to dat podla navodu dokopy ale bezvisledne tie subory neviem fdat proste dokopy neviete to neikto ako ten projekt alebo čo to je v tom quake dat dokopy? do EXE ale jednoducho spuštacieho suboru?
To johnny15 : Quake 3 se nekompiluje do monolitické binárky, ale vytváří dynamické knihovny a spouštěcí binárku. Pokud máš zdrojáky Open Areny, měl by tam být přiložen projekt pro VS, podle kterého se to zkompiluje samo.
To johnny15 : Takhle to v životě nechodí :D Kompilace větších projektů nebývá úplně jednoduchá, doporučuji si otevřít google a pohledat nějaké základní informace a hlavně zkoušet a zkoušet.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Quake plugin — založil xvikingk
Kompilacia — založil Milan
Kompilacia — založil vyhno
Kompilácia z *.py do *.exe — založil libcosenior
64 bitova kompilacia na 32 bitovom systeme — založil Grungy
Moderátoři diskuze