Zkopírování z textboxu do pole a změna barvy pozadí u labelu...(c++) – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Zkopírování z textboxu do pole a změna barvy pozadí u labelu...(c++) – C / C++ – Fórum – Programujte.comZkopírování z textboxu do pole a změna barvy pozadí u labelu...(c++) – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Jindra
~ Anonymní uživatel
19 příspěvků
14. 4. 2011   #1
-
0
-

Zdravím , jsem začátečník a mám problém. Programuju ve Visual Studio 2010 a dělám windousovskou aplikaci. Chtěl bych poradit , jak mám text napsaný v textboxu vložit do nějakýho pole( např. char pole[]; ). Chtěl bych do textboxu napsat různá čísla a pak s nima pracovat (např. měl bych tam v textboxu napsaný - 123 a potom bych podle toho co tam je za čísla , zobrazoval něco v listboxu). Tak mně to napadlo dělat nějak přes pole ale nevím jak , neporadil by mi prosím někdo ? Jo a ještě jak by se dala změnit barva pozadí u Labelu ?? Děkuji moc za rady :smile1:

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.229.64.–
Martin
~ Anonymní uživatel
1600 příspěvků
15. 4. 2011   #2
-
0
-

To Jindra :
1) Tak s tím polem to v C# vypadá takto:



char[] pole;
pole = tvujTextBox.Text.ToCharArray();


Ve Visual C++ to bude něco podobného zkusil bych:


char[] pole;
pole = tvujTextBox->Text->ToCharArray();


2) Na nastavení pozadí labelu slouží vlastnost BackColor.

Nahlásit jako SPAM
IP: 146.102.122.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.