chcel by som sa Vas opytat ohladne architektury Client server medzi aplikaciou a servismy.... Aplikacia by mala komunikovat so servismy a tie budu aplikacii zasielat svoj stav. Pouzili by ste synchronnu komunikaciu alebo asynchronnu komunikaciu a preco...? S tym ze servis bude lepsie ked bude Tcpserver a Aplikacia bude Tcpclient...? nebola by synchro komunikacia v multithreadingu zatazujucejsia pre servis nez asynchro?
Dik za odpovede
Fórum › .NET
Client server c#
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 49 hostů
Podobná vlákna
Client-server-client — založil MM
[C#] Server client — založil gledy
Client/Server — založil silent
Server + Client — založil Mudraon
UDP client/server — založil infern0
Moderátoři diskuze