Lode - vkladani lodi do hraciho pole – Java – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Lode - vkladani lodi do hraciho pole – Java – Fórum – Programujte.comLode - vkladani lodi do hraciho pole – Java – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Vavat90
Newbie
19. 5. 2011   #1
-
0
-

Srry, ze tady takhle furt se ptam, ale dochazi mi napady a fantazie :) Uz umim vkladat lode do hraciho pole a umim tuto pozici ulozit do nejakyho pole. Ale poradte mi nekdo jak zaridit, abych do mrizky skladal ruzne typy lodi? Zatim to vypada asi tak:
public class Test{
byte[][] ships = new byte[12][12];
public Test(){
byte a = 2;
ship = new Submarine(600, 100, a, ships);
JButton ok = new JButton("Ok");
ok.setBounds(700, 400, 50, 50);
ok.addActionListener(new ActionListener() {

public void actionPerformed(ActionEvent e) {
ships = ship.Coords();
remove(ship);
}
});
add(ship);
setTitle("Vlozeni lodi");
setSize(800, 500);
setResizable(false);
setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE);
setLocationRelativeTo(null);
}
}

public class Submarine extends Ships {

int x;
int y;
byte[][] p = null;
int drags = 0;
byte number;

public Submarine(int x, int y, byte num, byte[][] pole) {
this.x = x;
this.y = y;
this.number = num;
this.p = pole;
this.addMouseListener(new MouseAdapter() {

@Override
public void mousePressed(MouseEvent e) {
int mx = ((e.getX() - 40) / 30) * 30 + 40;
int my = ((e.getY() - 40) / 30) * 30 + 40;
try {
p[((getShipY() - 40) / 30) + 1][((getShipX() - 40) / 30) + 1] = 0;
} catch (Exception ex) {
}
moveShip(mx, my);
System.out.println((((getShipY() - 40) / 30) + 1) + " " + (((getShipX() - 40) / 30) + 1));
}

@Override
public void mouseReleased(MouseEvent e) {
try {
p[(getShipY() - 40) / 30 + 1][(getShipX() - 40) / 30 + 1] = number;
} catch (Exception ex) {
}
for (int i = 0; i < 12; i++) {
for (int j = 0; j < 12; j++) {
System.out.print(p[i][j] + " ");
}
System.out.println();
}


}
});
this.addMouseMotionListener(new MouseAdapter() {

@Override
public void mouseDragged(MouseEvent e) {
int mx = ((e.getX() - 40) / 30) * 30 + 40;
int my = ((e.getY() - 40) / 30) * 30 + 40;
moveShip(mx, my);
}
});
}

void moveShip(int x, int y) {
int OFFSET = 1;
repaint(this.x, this.y, 30 + OFFSET, 30 + OFFSET);
this.x = x;
this.y = y;
repaint(this.x, this.y, 30 + OFFSET, 30 + OFFSET);


}

@Override
public void shipShape(Graphics g) {
g.setColor(Color.red);
g.fillRect(this.x, this.y, 30, 30);
g.setColor(Color.BLACK);
g.drawRect(this.x, this.y, 30, 30);

}

public void shipShape(Graphics g, int x, int y) {
g.setColor(Color.red);
g.fillRect(x, y, 30, 30);
g.setColor(Color.BLACK);
g.drawRect(x, y, 30, 30);

}

@Override
public void paint(Graphics g) {
super.paint(g);
for (int i = 0; i < 10; i++) {
for (int j = 0; j < 10; j++) {
g.drawRect(30 * j + 40, 30 * i + 40, 30, 30);
}
}
shipShape(g);
shipShape(g, 650, 150);
}

@Override
public void rotateShip() {
}

@Override
public int getShipX() {
return this.x;
}

@Override
public int getShipY() {
return this.y;
}

@Override
public byte[][] Coords() {
return p;
}
}

a me jde o to, ze kdyz budu mit vice lodi nez jednu tak nvm jak zaridit abych tam skladal ty jednotlive lode :/ umim jen pridat jednu lod a to jeste jednoho typu

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.42.211.–
Reklama
Reklama
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 21 hostů

Podobná vlákna

Lode - kontrola vsech lodi — založil Vavat9

Naprogramování lodí v Pythonu — založil programovací nešika

Hra lode — založil lodar

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý