Mám tu několik otázek a myslim že by nebylo vhodný, aby sem pro každý zakládal nový téma.
1.) Takže první věc. Nejsem si jistej, jestli chápu dobře využití ukazatelů. Když za běhu vytvářim proměnnou:
int *i = new int;
Tak se z ní stává ukazatel na paměť, přímo samotná "proměnná" by to bylo jen tehdy, kdyby byla pojmenovaná - vytvořená už při překladu programu?
Jaký využití má pak ukazatel na proměnnou, která se vytvořila při překladu? Vždyť se to používá stejně.. Příklad:
int i = 100;
int *pi = & i; //rozdíl akorát že při volání před ukazatelem je "*"?!
Chápu to jak sem teď napsal, ale nechápu k čemu mi je ukazatel. Jen vim rozdíly proměnnejch, který se vytvářej za běhu a těch který při kompilaci.
2.) Jak mam vytvořit strukturu, když nevim ani přibližně jakou budu potřebovat kapacitu? Protože se mi teď naskytnul případ (asi řeknete že špatnej návrh aplikace :-D), kdy nevim jestli tam bude 1 nebo 1 mega záznamů. Když sem zadal velký číslo, tak to sežralo 50 MB paměti a vzpomalilo program, tim sem se přesvědčil, že to alokuje hned.
3.) Jen taková zajímavost. Nevíte někdo jestli by šlo přistupovat přes C/C++ k nastavení otáček nějakýho chladiče (větráku)v PC? Chtěl bys zkusit jednu blbinu..