C# projekt - cena, způsob platby (provize/hodinově/za celek) – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# projekt - cena, způsob platby (provize/hodinově/za celek) – .NET – Fórum – Programujte.comC# projekt - cena, způsob platby (provize/hodinově/za celek) – .NET – Fórum – Programujte.com

 

pr0gr4mm3r
~ Anonymní uživatel
15 příspěvků
7. 7. 2011   #1
-
0
-

Místní firma mě požádala o naprogramování SW (níže popíši). Naprogramovat to zvládnu, ale nejsem si jist odměnou - doposud jsem dělal jen malé věci.
Rád bych slyšel rady od zkušenějších, abych nakonec nedělal někomu otroka. Nejsem žádný senior programátor, ale student. Svou práci mohu doložit referencemi (malé, ale funkční projektíky), firma má se mnou kladné předchozí zkušenosti z oblasti IT.

Jedná se o SW, který má ovládat stroj na cvičení - hubnutí (do fitka). Stroj má uvnitř laminátové "kastle" běžecký pás. Vlezete dovnitř laminátové krabice (vysoká do úrovně pasu), a spodní polovinu těla pomocí neoprenové sukně uzavřete do laminátu. Uvnitř se vytvoří přesně řízený podtlak, zároveň probíhá vyhřívání kabiny, kde cvičíte - vše má sloužit pro lepší prokrvení těla. Přitom rychle jdete po běžeckém pásu.
Základní princip stroje se shoduje s konkurencí: http://vacushape.cz/vacushape.
Stroj, pro který mám vyvíjet SW má navíc několik funkcí:
1)Regulace zátěže (rychlost a náklon pásu) je regulována podle tepové frekvence, která se přesně určí pomocí testů (proběhnou automaticky - není nutné navštívit např. trenéra)
2)Kartotéka uživatelů - různé role oprávnění (majitel, obsluha, klient, servis). Na základě kontraindikací mají někteří uživatelé zakázáno používat podtlak,... Ke každému uživateli se ukládá historie cvičení, mohou být zadány osobní míry, a výsledkem jsou grafy jak hubnete a zvyšuje se vím kondice,... Můžete si prohlížet detaily historie cvičení, vývoj jakýchkoliv zadaných hodnot (hmotnost, výška, obvod pasu, BMI),...