Odezva WNINAPI Messages vs. DirectInput – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Odezva WNINAPI Messages vs. DirectInput – C / C++ – Fórum – Programujte.comOdezva WNINAPI Messages vs. DirectInput – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

LouisD
~ Anonymní uživatel
9 příspěvků
27. 7. 2011   #1
-
0
-

Ahoj,

chtěl bych se zeptat, jestli odezva, která v následujícím případě vzniká při posunu kurzoru vzhledem k tomu, co aktuálne vykresluji je způsobena tím, že používám pro zachytávání zprávy WINAPI a při WM_MOUSEMOVE měním souřadnice, nebo to bude jinde.

Myslíte, kdybych později použil DirectInput, že ta odezva zmizí?

Viz. příklad.

Jde o to, že okno "nedrží" při posunu přímo ke kurzoru, ale má jakési spoždění. :-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.27.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
27. 7. 2011   #2
-
0
-

Řekl bych, že se jedná o vlastnost a hodně v tom hraje roli rychlost počítače a "přesnost" WM_MOUSEMOVE. Něco málo se píše zde, takže než DirectInput by si měl zkusit WM_INPUT.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.80.52.–
LouisD
~ Anonymní uživatel
9 příspěvků
27. 7. 2011   #3
-
0
-

Tak jsem to zkoušel oběma způsoby na uvedené stránce... jak pomocí DirectInput tak pomoci WM_INPUT a přišlo mi, že WM_INPUT a WM_MOUSEMOVE byly téměř identické a DirectInput už fungoval docela přesně, ale stále né tak přesně jako když chytnu a hýbu s oknem ve Windows. :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.27.–
liborb
~ Redaktor
+18
Guru
27. 7. 2011   #4
-
0
-

Vycházel jsem i ze svojí zkušenosti. Mám okno, kde můžu pohybovat s objekty (něco jako tvoje okno). Když je "scéna" jednoduchá, tak to docela sedí, ale čím je složitější (a tím i časově náročnější) vykreslování, tak tím je zpoždění patrnější. A mám takový pocit, že když je komp vytížen, tak už ani ty okna ve Windows nedrží tak pěkně :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.80.52.–
LouisD
~ Anonymní uživatel
9 příspěvků
27. 7. 2011   #5
-
0
-

No já jsem čekal, že nebude problém dosáhnout přesnosti stejné jako ve Windows (a to na W7 je to opravdu 100% přesné, možná záleží na HW, ale jestli existuje odezva i ve Windows to s Core i7 a GTX275 nezjistím). Každopádně vykresluji 6 polygonů, takže ani o složitosti scény se mluvit nedá. :-D

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.27.–
yaqwsx+9
Posthunter
27. 7. 2011   #6
-
0
-

Neřekl bych, že problémem je odezva spíše jako nepřesnost - okno se mi necuká, plynule se překresluje, ale pozice kurzoru vůči tomu barevnému oknu se mění. A i když zastavím, tak se již nesrovná.

Možná bych zkusil použít funkci GetCursorPos - a pokud ani to nepoůže, tak chyba je jinde.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.101.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
LouisD
~ Anonymní uživatel
9 příspěvků
27. 7. 2011   #7
-
0
-

#6 yaqwsx
No ta nepřesnost může nastat z několika důvodů, ale já teď nepřesnost neřeším

  • vykreslovaná plocha nesedí přesně na velikost okna - obsahu okna, do kterého kreslím (+-10px)
  • jakmile dojde ke změně velikosti okna, celé se to rozháže, protože to zatím vůbec neřeším
Nahlásit jako SPAM
IP: 88.102.27.–
yaqwsx+9
Posthunter
27. 7. 2011   #8
-
0
-

#7 LouisD
OK. Možná přispěji další blbostí, ale třeba v tom ten problém je. Není problém v kombinaci Vsync + pomalý počítač? Všiml jsem si, že FPS je pernamentně na 60, což by na zaplou synchronizaci ukazovalo. Ale pokud PC nezvládá vykreslovat 60 snímků za sekundu, tak díky té synchronizaci padne FPS třeba na 15, což už lidské oko vnímá jako trhání.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.69.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 73 hostů

Podobná vlákna

Problém s DirectInput — založil yaqwsx

Odezva serveru — založil Redby

Pomalá odezva webu — založil hlucheucho

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý