C++ a začátečník – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C++ a začátečník – C / C++ – Fórum – Programujte.comC++ a začátečník – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Mr.Boss3D0
Newbie
6. 8. 2011   #1
-
0
-

Dobrý den všem, jsem tu nový, četl jsem spousty témat, zde na fóru, ohledně C/C#(šarp), ale stejně mi to nedá.

Pracuji s grafikou, už asi 5 let se věnuji 3D a animaci v programech, Cinema,Studio Max a nově i Blender (půl roku)

Zvolil jsem si Blender kvůli Game Engine.. Ale o to ani tak nejde.. Rozhodl jsem se, že dostanu do své hlavy jazyk C++.

Volba tohoto jazyka je pro mě jasná a neměnná z několika důvodů, běží na ní většina SW dnešní doby a přechod z tohodle jazyka na jiný, bude podstatně lehčí. Ale v čem spočívá můj problém.

Jsem majitelem dvou knih o C++ první je: Naučte se C++ za 21 dní a druhá je Mistrovství v C++ 3. aktz. vydání. Jenže, nahlédl jsem do knih a zjistil jsem, že tam není jak rozhýbat objekt, ale čistě jak psát program... Chci se zeptat, zda tyto knihy jsou na začátek pravá volba, začínat psát program ve smyslu "Ema má maso, ale Emil došel do krámu, apod." Chtěl bych spíš C++ využít v Game Enginech, nemyslím si, že napíšu herní engine, to je nesmysl, ale chtěl bych se naučit programovat v tomhle směru. Prosím Vás, jsem nováček zde na fóru a i v oblasti programování, tak jednejte se mnou jako když jste začínali Vy. Není mi 15, nechystám psát MMO Lineage III nebo co já vím, jsem nohama na zemi, pokud někoho z Vás moje téma nutí rejpat (jak jsem už tady hodněkrát viděl) tak prosím, udržte tu touhu a jen použijte křížek na prohlížeči, nebo se vraťte na předchozí page... Díky, sry za ponaučování, ale nepotřebuju tady číst, jak jsem blbej, kdybych nebyl, tak se neptám ... 

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
6. 8. 2011   #2
-
+1
-
Zajímavé

#1 Mr.Boss3D
tyto dvě knihy jsou na začátek rozhodně dobrá volba. Bez základů, jak psát program, se nikdy nenaučíš rozhýbat objekt, atp.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.190.90.–
All you need is vision and time.
Václav
~ Anonymní uživatel
31 příspěvků
6. 8. 2011   #3
-
0
-

Otázka zní, jestli se chceš naučit rozhýbat objekt, nebo se chceš naučit C++.

To, co najdeš v těch knížkách je taková základní škola. Sice to může být pekelně nudný a zdánlivě zbytečný, ale až budeš potom pokračovat dál, tak každý návod a tutoriál bude předpokládat, že tyhle věci už samozřejmě znáš.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.140.–
yaqwsx+9
Posthunter
6. 8. 2011   #4
-
0
-

#1 Mr.Boss3D
C++ se v enginech přímo nepoužívá, resp. když už ano, tak je to engine dodávaný v podobě knihoven (napadá mě např. Irrlicht), které ty jenom využiješ ve sém programu a ulehčí ti třeba práci s grafikou, vstupem od uživatele a pod. A zrovna zde potřebuješ umět vybudovat program od nuly a mít hodně hluboké znalosti C++. Je to běh na dlouhou trať - minimálně rok se budeš piplat s textovými aplikacemi a na grafiku přejdeš a o hodně později. A ani po tom roce nebude práce s enginem procházkou růžovou zahradou.

Myslím, že pro tebe by určitě byl lepší volbou nějaký "plnohodnotný" engine - tzn. takový,ke kterému je grafický editor a programování je zredukováno na nějaký scriptovací jazyk pomocí kterého se upravují detaily chování objektů - tzn, nemusíš psát správu dat, vlastní animační systém, souborový sytém atd. Příkladem takového je enginu je propracovaný profesionální Unreal engine - ten je dokonce rpo nekomerční účely dostupný zadarmo.

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.69.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Mr.Boss3D0
Newbie
7. 8. 2011   #5
-
0
-

Tak v první řadě bych Vám chtěl poděkovat za Vaše odpovědi !!! Jinak co se týče toho tématu, nechci se nějak chlubit nebo tak, ale mé okolí říká, že jsem na IT talentovanej a opravdu nemám problém si zapamatovat složitější operace, nebo příkazy, věnuju se tomu od svých 8 let, mám na to racionální myšlení, nikdy jsem nenarazil na problém, který bych nevyřešil, ať v SW nebo HW. Grafiku dělám protože mě baví si hrát, navíc jsem moder, dělám to do her, ale o to nejde, moje představa je, že budu ovládat jazyk C++ a budu se moci jednou podílet na vývoji nějaké aplikace, či dokonce hry v nějakém studiu (zadara, jako koníček, nebo jako externista). K tomuto nápadu začít se učit programovat mě dovedl projekt české MMO hry Immortal Worlds, který mě tak nadchnul, že jsem si řekl, dokážou to jiní, dokážu to i já, naprogramovat MMO není žádný med, nechci programovat MMO, i když by to bylo super, ale spíš chci se naučit tvorbu aplikací s grafikou .. jako, že zapnete .exe soubor a budete moci se pohybovat a zkoumat virtuální svět ... četl jsem, že nemá smysl si dávat cíl "Hello World" ale něco složitějšího, člověk si pak za tím jde a když se povede, poroste chuť pokračovat .. a s tím to názorem musím souhlasit.. proto bych chtěl se naučit naprogramovat "Mini Game"... I když vím, že to zní šíleně... Ale je fakt, že se musím přiznat, že od dětství mám vizi, že jednou vytvořím hru, která bude mít úspěch, dokonce tu mám sešit,kde mám napsaný Game Design, Level Design, cíl hry, úrovně apod... ale pořád to doplňuju, nebo měním ... xD ale to je čistě jen můj sen, který je jen na papíře už nějaký rok (mám teďka cca 90 stran popsaných v bloku A4).

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
PieMakerDvd0
Newbie
7. 8. 2011   #6
-
+3
-
Zajímavé

No, musíš se hlavně rozhodnout mezi dvěma volbama:

A) chceš dělat HRU

nebo

B) chceš DĚLAT hru.

Možná, že ten rozdíl je ti už jasný, pokud ne vysvětlím to takto:

v případě A) tě zajímá jak hra bude vypadat, o čem bude, chceš se zaobírat samotnou hrou (příběh, postavy, grafika apod.). Pokud je tohle to, co chceš dělat, pak by si se měl zdokonalovat se v grafice, psát GDD a zvolit si cestu hotového enginu, případně si sehnat do páru člověka, který by si zvolil bod B.

Bodem B) je myšleno, že se chceš zaobírat tou technickou stránkou hry, například (vztáhnu to na nějaké ty jednodušší 2D hry) jak se vykreslují sprity, v jakých strukturách se uchovává herní scéna, jak fungují kolize, základní animace. V tomto případě budeš muset ovládat programovací jazyk (zvolil sis C++) a k tomu nějakou grafickou knihovnu (OpenGL, DirectX).

Hlavně musíš mít na paměti, že je to hodně dlouhá cesta.

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.246.111.–
Mr.Boss3D0
Newbie
8. 8. 2011   #7
-
0
-

   

No tak to fakt nevím co si zvolit, rád bych uměl C++, čímž tedy spadám do skupiny B) ale zase tohle je taky něco úžasného, chtěl bych takhle udělat jakoby minigame, že by jsem si mohl s tím hrát, psát si fyziku a vlastnosti vozu apod.. takže to nějak propojit.. tohle je sice trailer k tutoriálu na Rhinoceros, ale o to nejde, jde o ten obsah, takhle tvořit minigame, s tím, že bych si napsal kód sám.. Myslím tím, ovládat model, pohled apod.. prostě jakoby hra...

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
PieMakerDvd0
Newbie
8. 8. 2011   #8
-
+1
-
Zajímavé

sice sem nepochopil většinu tvého příspěvku, takže ti na to neodpovím, ale chtěl bych dodat, že to rozdělení co jsem napsal nesmíš brát jako dogma. rozhodně neplatí, že pokud se chceš učit programovat, tak nesmíš šáhnout na grafiku.

asi ale chápu v jakém stádiu jsi, takže ti doporučím toto: zadávej do googlu různé variace klíčových slov "game", "development", "programming", "beginner" apod. a ČTI VŠECHNO, NA CO NARAZÍŠ. seš na začátku cesty, kdy v podstatě nevíš co je tvůj cíl a tím, že si projdeš všechny možné informace, si to v hlavě srovnáš a zjistíš jakou cestou bys chtěl jít, nebo minimálně jaký by měl být tvůj další krok v tomto oboru ("teďka se budu učit C++ a potom uvidím" apod...).

a hlavně (to jen taková rada,neříkám, že doteď jsi to dělal): Nečekej, až ti někdo z fóra poradí co máš dělat. Diskutuj, to ano, ale na některé věci si musíš přijít sám. Zapoj se.

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.246.111.–
Mr.Boss3D0
Newbie
8. 8. 2011   #9
-
0
-

rozumím jak to myslíš, chtěl bych prostě propojit C++ s 3D grafikou, jak jsem zde ukázal to video, prostě tohle udělat, ale naprogramovat si to, abych to vozidlo mohl ovládat, aby to byl spustitelný program, jinak nečekám, že za mě někdo něco udělá, ale máš pravdu s tím, abych se zapojil :) jenže zase nic neumím ohledně C++ a nemám se jak zapojit, nemůžu tady spamovat nejde mi tohle a tamto, jsem zvyklý na učení metodou pokus/omyl. Až se do toho trošku dostanu, tak si budu moct s Vámi profíkama pokecat, budu Vám rozumět... teďka sice koukám co tu je, ale nerozumím nic ...

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
fnenks+1
Stálý člen
8. 8. 2011   #10
-
+1
-
Zajímavé

jestli chces tohle naprogramovat, tak se stejne musis naucit(pochopit) syntaxi C++, a to pekne od zakladu, takze na zacatek ti doporucuji knihu "Mistrostvi v C++" ktera ma sice pres 1000 stranek, ale jesti mas nadani na informatiku, tak to do 1-2 mesicu mas naucene.

No a pak se pust do openGL, na internetu je hodne tutorialu, napr: http://nehe.ceske-hry.cz/tut_obsah.php
Diky toho, ze budes uz mit naucene C++ tak tohle bude hracka, a bude to i zabavnejsi nez se ucit syntaxi. Kazdopadne jestli se nenaucis zaklady a pujdes rovnou na openGL tak nemas sanci.. GL

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
Mr.Boss3D0
Newbie
8. 8. 2011   #11
-
0
-

Díky, to je ono, tohle jsem potřeboval, myslím tenhle názor :D jinak knihu Mistrovství C++ mám, dokonce i Naučte se C++ za 21 dní... jak jsem psal hned v úvodu, hned mám větší chuť se tomu naučit... 

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
fnenks+1
Stálý člen
8. 8. 2011   #12
-
0
-

Neni zac, a doporucuji ti zacit s C++ za 21 dni az do 14te kapitoly a pak se pustit na Mistrostvi v C++

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
Mr.Boss3D0
Newbie
8. 8. 2011   #13
-
0
-

Máš na mysli 14 den? Téma: Mnohotvarost?

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
fnenks+1
Stálý člen
8. 8. 2011   #14
-
0
-

Presne tak

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
Mr.Boss3D0
Newbie
8. 8. 2011   #15
-
0
-

Díky! jdu do toho xD

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
yaqwsx+9
Posthunter
8. 8. 2011   #16
-
+2
-
Zajímavé

#13 Mr.Boss3D
Sežen si knihu Rozumíme C++ - mnohem rychleji tě do začátku nakopne, než výše 2 zmíněné knihy. Naučte se za 21 dní moc nefandím, Mistrovství je perfektní přehled celého jazyka, ale do začátku člověka zasype velkým množství pro něj zatím neužitečných informací.

Ještě doplním, že nesmíš čekat, že v těchto knihách bude nějaká zmínka o 3D, grafice a pod.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.81.93.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Mr.Boss3D0
Newbie
9. 8. 2011   #17
-
0
-

Zdravím, tak jsem tu zase, rozhodl jsem se, že nemá smysl zakládat nové vlákno kvůli nejasnostem a tak budu pokračovat zde, alespoň bude vidět můj pokrok za čas, který uplyne.

Mám první dotaz a ten se týká proměnných, chápu jak vytvořit proměnou, např. int pocetDeti; ale o to nejde, mě by zajímala definice proměnné, vím, že je možné je rozdělit na celočíselné, proměnné s pohyblivou řádovou čárkou a znakové proměnné, ale co to ta proměnná vlastně je? Vím, že každý typ proměnný má různou velikost v bajtech.. Ale nejsem si jistý, zda to chápu dobře. Moje tvrzení, co si myslím:

 Proměnná je obor hodnot, které se v programu mění podle definice funkce?

Např. int pocetDeti = 10;

         cout << propadlo + 2;
  cin.get();
  return 0;

výsledek by měl být, že je celkem 12 dětí ano?

omlouvám se za svojí hloupost, ale zajímá mě i jak to funguje, nechci umět něco napsat, když nevím co to vlastně je.. Děkuju za Vaše odpovědi..

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
fnenks+1
Stálý člen
9. 8. 2011   #18
-
+1
-
Zajímavé

No troschu nechapu co nad tim ty nechapes. Promenna zastupuje libovolný objekt z dané tridy.
Napr napises v programu:

int pocetDeti;      //vytvoris promennou "pocetDeti" ktera muze nabyvat hodnot od -2 miliardy do +2 miliardy (cca)
pocetDeti = 10;   //inicializujes promennou, nyni zastupuje hodnotu 10
pocetDeti = pocetDeti+2;     //nyni promenna pocetDeti zastupuje hodnotu 12 (10+2)

atd atd..

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.101.84.–
yaqwsx+9
Posthunter
9. 8. 2011   #19
-
+1
-
Zajímavé

#17 Mr.Boss3D
Univerzální odpověď; proměnná je blok paměti (RAM) přidělený programu.

Když se to vezme trochu abstraktněji, tak je to místo, kam si můžeš uložit/číst nějaká data (nejčastěji čísla, popř. složitější struktury). Podle typu proměnné se odvíjí, co reprezentuje. Může reprezentovat celé číslo, desetinné popř. i složitější objekt.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.81.93.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
Mr.Boss3D0
Newbie
9. 8. 2011   #20
-
0
-

Díky za Vaše odpovědi, to jsem potřeboval číst, asi to trochu přeháním, ale k čemu znát tuny kódů, když nevím jak funguje, nebo spíš co to vlastně je zač...  

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
street punk+1
Návštěvník
10. 8. 2011   #21
-
0
-

short int nebo short -32768 až 32767 celá čísla
int, long nebo long int -2147483648 až 2147483647 celá čísla
unsigned short  0 až 65535 celá čísla bez znaménka
unsigned int nebo unsigned long 0 až 4294967295 celá čísla bez znaménka
char 0 až 255 nebo -128 až 127 znak
float 32-bitové IEEE 754 číslo v pohyblivé řádové čárce s jednoduchou přesností
double 64-bitové IEEE 754 číslo v pohyblivé řádové čárce s dvojnásobnou přesností
long double 80-bitové IEEE 754 číslo v pohyblivé řádové čárce se zvýšenou přesností
bool hodnoty true a false logické hodnoty (pouze v nových verzích překladače)

a k tomu  Např. int pocetDeti = 10;

         cout << propadlo + 2;
  cin.get();
  return 0;

Keď chceš, aby ti niečo vypísalo, čo nemáš definované, tak to musíš dať do uvodzoviek


cout<<"Propadlo ";

Potom čo si napísal propadlo + 2, program neviem, akú hodnotu má propadlo, takže nevie k čomu má to plus 2 pripočítať. A dokonca to propadlo nemáš ani definované. máš 2 možnosti:


int pocetDeti = 10;
cout<<"Propadlo "<<pocetDeti + 2;

\\alebo

int pocetDeti = 10;
int propadlo;
cout<<"Kolko deti prepadlo?: ";
cin>>propadlo;
cout<<"Propadlo "<<pocetDeti + propadlo;
\\aj keď nechápem tvojmu príkladu, keď máš 10 detí a prepadnú dvaja a potom ich je dvanásť :D

a rada, namiesto to cin.get(); na konci používaj radšej system("pause"); 
Nahlásit jako SPAM
IP: 188.112.112.–
Půdní tvor
~ Anonymní uživatel
101 příspěvků
10. 8. 2011   #22
-
+1
-
Zajímavé

Chceš-li to říct ještě jinak:

Proměnná něco zastupuje. zastupuje číslo.
Když budeš mít v matematice zadáno

a = 5
b = a + 2

Tak je a = 5, b = 7 a to už napořád,
nemůžeš pak později třeba říct že a = 10, to by tady znamenalo že 5=10 což je nesmysl
Matematicky je taky výraz x = x + 1 nesmysl (0=1)
Takhle to je v matematice, to tě asi mate.

V programování je to ale trochu jinak,
proměnná má určitou hodnotu jen do doby než ji změníš:

int x;     // Definice typu proměnné x (viz dál)
x = 5;     // Nastav x na 5
cout << x; // Vypíše x (tedy 5)
x = 10;    // Nastav x na 10
cout << x; // vypíše x (teď už 10)
x = x + 2; // Nastav x na x + 2. Není to rovnice. Nejdřív se vždycky spočítá to napravo od rovnáse (x + 2) a výsledek se strčí do proměnné nalevo od rovná se.
           // Zatím je x = 10, k tomu se přičte 2,
           // výsledek je 12 a to bude nová hodnota x
           // Také se dá tento řádek přeložit slovy jako: Zvyš x o 2
cout << x; // Vypíše x (teď už teda 12)

Před prvním použitím proměnné se v jazyce C++ musí definovat co ta proměnná vlastně je zač, jakého je typu,
může to být např číslo, znak, text, atd. (Ve většině programovacích jazyků musíš všechny proměnné před prvním použitím definovat)

int x; // Tímhle řádkem říkáš že x je celé číslo v tom rozsahu přibližně od -2miliardy do 2miliard
       // V paměti pak proměnná x bude zabírat 4bajty, tohle je asi vůbec nejpoužívanější typ,
       // když potřebuješ celé číslo a nemáš žádné další požadavky na velikost, int je jasná volba.
       // Mužeš pak do x dát jakékoli celé číslo z rozsahu toho typu int, ale pokud by si rozsah překročil např. někde zadal x = 3000000000;
       // stane se nemilá věc a zapíše se do x něco jiného než si chtěl, protože se to prostě do těch 4bajtů nevejde.     
       // Představ si to tak že touhle definicí se kdesi v paměti vytvoří místečko pro x, a od tohoto řádku
       // bude překladač vědět že nějaké x existuje, má pro něj vyhrazené místo a když se pak někde objeví x = neco;
       // bude vedet na jaké místo v paměti to neco má šoupnout.

Definice proměnné se dá spojit rovnou s prvním nastavením její hodnoty (inicializací), tzn. můžeš použít

int x = 5;

to je zkráceně to samé jako:

int x;
x = 5;

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.180.213.–
Mr.Boss3D0
Newbie
10. 8. 2011   #23
-
0
-

Street Punk: díky za radu, jinak k tomu že propadli děti... je jich 10 a k nim do třídy propadli 2 žáci... tak proto jich je 12, špatně jsem to asi vysvětlil...

Původní tvor: Ano to je přesně ono, co píšeš, v klasické matematice je to hodnota neměnná, zatím co v programování se dají měnit hodnoty:.. Super vysvětlení! Díky! 

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.240.169.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
10. 8. 2011   #24
-
+1
-
Zajímavé

#23 Mr.Boss3D
to ses asi nikdy nesetkal s pojmem promenna v matematice...

mas napriklad funkci:   y = x+4; kde x je cele nezaporne cislo ---> kdyz budes menit x bude se ti menit i y ... takze nevim kde si vzal ze je to neco jinyho nez v matematice... konstanty jsou i v matematice, programovani a ty by se uz opravdu menit nemely

pak tam mas napriklad pojem "definicni obor" (vicemene odpovida typu a rozsahu), a tak dale a tak dale

Dale je napriklad numericka matematika - kde se provadi vice kroku a meni se promenne podle prubeznych hodnot a tak dale a tak dale....

Nahlásit jako SPAM
IP: 62.168.56.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Půdní tvor
~ Anonymní uživatel
101 příspěvků
10. 8. 2011   #25
-
0
-

KIIV:
Možná jsem to jen blbě napsal, myslel jsem jak se co zapisuje.
Matematika je jazyk, programovací jazyk je taky jazyk ale zároveň posloupnost příkazů prováděna krok za krokem,
Vyjadřovací schopnosti těchto jazyků jsou obdobné,
ale ten zápis se trošku liší. V matematice je ten vztah
okamžitý. Když budu mít napsaný na papíře nějaký výpočet,
tak všechny rovnice platí současně a nemůže být teda x=něco a zároveň x=něco_jiného
Nemůžu třeba do testu z matematiky ve škole zapsat:

x = 2
x = 3
y = x + 4

To bych dostal pětku protože 2 se nerovná 3
Ale v programu klidně můžu, vykonává se postupně krok za krokem

x = 2; // Od teď je x 2
.
.
.
x = 3; // Od teď je x 3
y = x + 4; // y bude 7

Na tenhle drobný rozdíl v zápisu jsem chtěl poukázat, snad jsem Mr.Bosse3D zbytečně nezmátl :-)

Jo samozřejmě pokud se na tu funkci y = x + 4 díváme dynamicky
tak měnící se x způsobuje měnící se y, proti tomu nic.

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.180.213.–
David
~ Anonymní uživatel
177 příspěvků
29. 1. 2016   #26
-
0
-

Zdravím, rád bych požádal o pomoc. Chtěl bych se naučit programovat v c++, proto jsme si pořídil knihu mistrovství v C++ a jako začátečník jsem si hned neporadil s prvním příkladem. Napište program v c++, který se zeptá na vzdálenost v jednotkách furlong a zadanou hodnotu převede na yardy ( jeden furlong je 220 yardů) Bohužel sám přiznám, že to jsou asi nejjednodušší příklady v C++ a doufám, že se časem aspoň něco naučím. Bohužel těch příkladu je tam více v úvodní kapitole.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.182.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
29. 1. 2016   #27
-
0
-

Si zaloz vlastni tema, nevytahuj 5 let stare.

Nahlásit jako SPAM
IP: 94.113.92.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
RedSoul0
Duch
29. 1. 2016   #28
-
0
-

#26 David
Cau,

sice som zaciatocnik, ale skus nejak takto:

cout << "Zadajte vzdialenost vo furlongoch: ";

int furlong_hodnota;

cin >> furlong_hodnota;

int yardy_na_furlongy = 220;

int vysledok = yardy_na_furlongy * furlong_hodnota;

cout << "Vzidalenost " << furlong_hodnota << " furlongov je " << vysledok << " yardov.\n";

Nahlásit jako SPAM
IP: 92.52.55.–
David
~ Anonymní uživatel
177 příspěvků
29. 1. 2016   #29
-
0
-

#28 RedSoul
Na to, že jsem přečetl jednu kapitolu knihy mi to přijde dost složité. :-) Díky

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.176.182.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 38 hostů

Podobná vlákna

Začátečník — založil Otis

Zacatecnik — založil sa54d

Zacatecnik — založil Tase

C++ - začátečník — založil Diccon

Začátečník — založil Empty

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý