XNA 2D zoom vycentrování – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

XNA 2D zoom vycentrování – .NET – Fórum – Programujte.comXNA 2D zoom vycentrování – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Andus
~ Anonymní uživatel
7 příspěvků
21. 8. 2011   #1
-
0
-

Dobrý den, postupoval sem podle návodu zde: http://www.david-amador.com/2009/10/xna-camera-2d-with-zoom-and-rotation/ a vytvořil jsem si kameru kterou do kterou pohybuju, aby byla vycentrovaná nad spritem. Ovšem když obraz přiblížím nebo oddálím, tak již sprit není vycentrován a nevím jak dopočítat ten posun. Nevíte někdo jak to vyřešit?

Děkuju :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.251.252.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 14 hostů

Podobná vlákna

Zoom na Stránce — založil Jakub Holec

Vycentrovaní menu — založil xspider

Vycentrování objektu — založil mik2

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý