Ahoj,
delam v silverlightu jednoduchou webovou hru, kde hrac prochazi 2D bludistem. Je to moje prvni hra, takze nemam zkusenosti nejakyma gameloop atd.. Potrebuji omezit pohyb hrace na nejakou rychlost, aby se v bludisti mohly pohybovat nejake predmety vyssi rychlosti nez hrac, ale zaroven nechci aby hrac mel konstanti rychlost a menil jen smer. Proto bych chtel omezit udalost napr na 2x za sekundu. Ale nevim jak na to a google moc neporadil. Predpokladam ze budu vyuzivat gameloop ale nevim jak vyresit ruzne casovani - hrac, rychlejsi predmety, pocitadlo casu, bezici po jedne sekunde atd... Bude moc vdecny za Vase rady a nasmerovani na spravnou cestu..
Fórum › .NET
Omezeni frekvence udalosti UserControl_KeyDown
Tak na umezeni akci volanych po keydown se zatim obejdu bez gameloop..
private DateTime _LastExecution = DateTime.MinValue;
public void UserControl_KeyDown(object sender, EventArgs ea) {
if ( ( DateTime.Now - _LastExecution ).TotalMilliSeconds > 500 ) {
..
_LastExecution = DateTime.Now;
}
}
ale predpokladam, ze ji nakonec stejne pro ostatni veci vyuziji
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 59 hostů
Podobná vlákna
Spuštění obsluhy události (bez události) — založil bear.king
Generováni frekvence — založil Tomáš
Obnovovací frekvence — založil maherik
Nastavení frekvence mikroprocesoru — založil fialot
ENC28J60 frekvence SPI rozhrani — založil Nix
Moderátoři diskuze