Problém s velikostí xml – XML / XSL(T) – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Problém s velikostí xml – XML / XSL(T) – Fórum – Programujte.comProblém s velikostí xml – XML / XSL(T) – Fórum – Programujte.com

 

stoker303
~ Anonymní uživatel
12 příspěvků
6. 10. 2011   #1
-
0
-

Dobrý den,
předem upozorňuji, že jsem amatérem, tak se omlouvám, pokud můj dotaz bude působit laickým dojmem. Můj problém spočívá v xml feedu, který bych chtěl (respektive) programátor, který tvoří můj web, použít pro zobrazování kurzové nabídky jedné sázkové kanceláře. XML feed obsahuje ale kolem 200 000 řádků a problémem tedy je jeho velikost při nahrávání na server. Proto jsem se chtěl zeptat zda existuje nějaký způsob, jak se vyvarovat velkému zatížení serveru, při tomto nahrávání tohoto XMLka respektive zda existuje nějaký způsob jak ono XMLko zpracovat a vyvarovat se velkému zatížení.Mockrát děkuji všem za reakce a snad i rady..

Nahlásit jako SPAM
IP: 188.120.196.–
null_while
~ Moderátor
+6
Věrný člen
6. 10. 2011   #2
-
0
-

#1 stoker303
Pokud potřebuješ nahrát všechny údaje v archívu, jiná možnost není, než to tam uploadnout přes nějakého spolehlivého klienta, kvalitní hosting to vydrží v pořádku. Pokud ti stačí x posledních záznamů, tak můžeš udělat pouhý výpis a ten vypsat, např. přes různé čtečky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 84.16.103.–
WEBNIA.cz - tvorba webových stránek
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.