Ahoj, ještě mám další C (ne c++) dotaz. Aplikace pro Windows mobile je plně funkční, její přepis na PC však není tak snadný, jak by se mohlo zdát. wsprintf vs. swprintf už jsem opravil, tak ještě toto:
//struktura uchovávající nastavení
struct c_settings
{
DWORD dwHandRanking;
double dblEuros;
double dblPounds;
double dblEquity;
DWORD dwAskSite;
DWORD dwActiveSite;
DWORD dwActiveBankroll;
};
//globální proměnná s nastavením
struct c_settings g_pSettings;
//Uložení nastavení
WriteFile(hFile,&g_pSettings,sizeof(struct c_settings),&dwWritten,NULL);
Výsledný soubor má na Windows mobile 40 bajtů, tak, jak to má být. Ale proč má ve Windows PC 48 bajtů? Ten program je stený, liší se pouze v #inculde souborech, platformě... Máte nápad, co by to mohlo způsobovat? Zkopíroval jsem si soubory používané programem na mobilu, a program na PC s nimi začal padat, protože (nejen u příkladu settingů) prostě načítá něco jiného, než co je v těch souborech uložené...
Díky za nápady