Doposud jsem si jenom "hrál" - vesměs všechny programy s GUI, které jsem vytvořil byly malé vychytávky napsané přímo ve WinAPI, popř. to byly fullsceen DirectX aplikace, kde se GUI řešilo jinak.
Nyní však potřebuji vytvořit rozsáhlejší aplikaci, kterou nechci psát v čistém API. Jaký framework/technologii byste doporučili pro co nejrychlejší a nejpohodlnější vývoj GUI pro Windows? Rád bych pokud možno zachoval look'n'feel této platformy. Žádné speciální požadavky nemám - snad jen, že potřebuji použít Direct3D okno.
Předem děkuji za odpověď
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.114.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
#1yaqwsx
no, pokud bys nechtěl look'n'feel dané platformy, tak bych ti doporučil Qt. Vyvíjet v něm je velice pohodlné (a rychlé, při použití QML a QtQuick). Ale jinak myslím, že lidé dobře hodnotí wxWidgets (ale osobní zkušenost nemám)
Ja, keďže robím už niekoľko rokov v Qt-e, môžem odporúčať len a len tento framework. (s ostatnými som chválabohu/bohužiaľ neprišiel do kontaktu :D). Čistý, priehľadný, rýchly, čo viac dodať? Má to všetko, ešte to má aj plug-in systém.
Ja som pracoval S Qt aj wxWidgets a tiež odporúčam Qt. Oveľa lahšie sa s ním pracuje a hlavne s ním nie sú kompatibilné problémy ako s wxWidgets. Na menších aplikáciách to poznať nie je, ale stačí robiť niečo stredne veľké a už to dobre lezie na nervy.
Děkuji za odpovědi. Asi přece jenom půjdu do wxWidgets (hlavně díky zachování look'n'feel) i přes výše zmíněné problémy. Už jsem si v něm dnes večer zkusil pár příkladů a vypadá použitelně.
#4m->29
Jaké problém s kompatibilou máš na mysli? Pokud jde o nekompatibilitu mezi platformami, tak ta mě netrápí...
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.80.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv
#5yaqwsx
Hej, ja som pracoval na nejakých veciach do Code::Blocks a tam bolo nefungovanie a hackovanie naprieč Linux/MacOS vs. Windows na dennom poriadku. A to som len chcel spraviť nejaké chovanie pri kliknutí na položku zoznamu, scrollbaroch pri ploche na kreslenie presahujúcej monitor, popup oknách, atď.
V Qt som síce nepracoval na takom veľkom projekte, ale nikdy som s takými vecami nemal problém. Mal som pocit, že Qt je skoro ako Java. Žiadne úpravy pri prenose na inú platformu. Teda, čo sa týka Linux vs. Windows.
Navyše wx má podľa mňa dosť na nič API. To je dané asi tým, že sa nejak postupne vyvíjalo a je to dosť vidieť.
Díky za všechny informace. Jak jsem psal výše, zkusím wxWidgets - kompatibilita mezi platformami mě pro tento projekt skutečně netrápí (bude to Windows only) a má současná priorita je zachovat look'n'feel. QT však budoucnu určitě neopomenu.
Nahlásit jako SPAM
IP: 85.160.67.–
Life is too short to remove USB mass storage safely...
Správný drsňák udělá z konzole cokoliv