PostgreSQL - zobrazení databáze v php – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

PostgreSQL - zobrazení databáze v php – PHP – Fórum – Programujte.comPostgreSQL - zobrazení databáze v php – PHP – Fórum – Programujte.com

 

pazdy0
Návštěvník
31. 8. 2018   #1
-
0
-

Dobrý den,

Jsem docela začátečník v PHP jazyce a chtěl bych se zeptat. Když mám na serveru postgreSQL databázi, tak si ji jako tabulku dokáži zobrazit na webové stránce. 

Tohle se mi ovšem nedaří nikde najít návod, jak zobrazit soubor, kde je postgreSQL databáze. Upřesním na linux serveru mám umístěn soubor databaze.sql (typu postgreSQL) a chtěl bych její obsah zobrazit na webu v jazyce PHP. 

Je to vůbec možné? Na netu jsem nenašel nikde takovou situaci.

Děkuji za radu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.171.–
Kit+15
Guru
31. 8. 2018   #2
-
0
-

#1 pazdy
Ten soubor databaze.sql musíš nejprve do PostgreSQL importovat.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:8915:4e55:fcfd:a0fa...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
pazdy0
Návštěvník
31. 8. 2018   #3
-
0
-

#2 Kit
Na serveru jsou ale bohužel skripty, které z toho souboru čtou data a pracují s těmi daty.

Na webové stránce bych ty data chtěl spravovat (jedná se o seznam členů nějaké skupiny), chci je přes webové rozhraní přidávat a odebírat. 

Nešlo by to naimportovat přímo z toho adresáře, kde je teď ten soubor umístěn? Jinak bych musle vymyslet skript, který bude potom následně automaticky po změně ten soubor exportovat to určité složky.

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.113.171.–
peter
~ Anonymní uživatel
3981 příspěvků
31. 8. 2018   #4
-
0
-

??? Tvuj dotaz nedava smysl.
"Když mám na serveru postgreSQL databázi, tak si ji jako tabulku dokáži zobrazit na webové stránce. "
Takze dokazes z database zobrazit tabulku?

"na linux serveru mám umístěn soubor databaze.sql"
To je co za soubor, kde je ulozen? A co je uvnitr?