Ako spočítať nepriateľov v jednej miestnosti alebo v druhej? – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Ako spočítať nepriateľov v jednej miestnosti alebo v druhej? – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.comAko spočítať nepriateľov v jednej miestnosti alebo v druhej? – JavaScript, AJAX, jQuery – Fórum – Programujte.com

 

juraj1750
Návštěvník
7. 10. 2018   #1
-
0
-

Ako spočítatť napr. nepriateľov, keď sú traja v jednej miestnosti,dvaja v  druhej miestnosti, a v tretia miestnosť je prázdna?  Pripajám kód, ktorý mi ukazuje rovnaký počet nepriateľov aj v jednej miestnosti alebo ked vojdem do druhej miestnosti

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class room : MonoBehaviour {


public GameObject[] enemySpawnPoints;
   	// Use this for initialization
	void Start () {
                                                  
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {
		
	}
     
  	void OnTriggerEnter (Collider col) {
    

    if(col.tag==("1")  ){
         
    Debug.Log("Vstupil som do miestnosti r1"+enemySpawnPoints.Length);
    
       } else  if(col.tag==("2") ){
      Debug.Log("Vstupil som do miestnosti r2"+enemySpawnPoints.Length);     
              
       }
  
       
		}
      
  
    	void OnTriggerExit (Collider col) {
    if(col.tag==("r1")){
    Debug.Log("Vysiel som z mistnosti r1");
         }
		}
  
    
    
    
      /* void pocetnepriatelov(){
       if (enemySpawnPoints.Length >=1)
        {
            print("Príliš veľa nepriateľov!"+enemySpawnPoints.Length );
        }else{
         print("miestnost je cista");  
        }     
       
       }    */
    
    
    
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.36.–
peter
~ Anonymní uživatel
4014 příspěvků
12. 10. 2018   #2
-
0
-

To je jakysi blabol, kousek kodu, kdo vi z ceho. Nedava to smysl. Zkus to napsat tak a dodat tolik informaci, aby to pochopila 15 leta holka. Pripadne mamka. Pokud to nedokazes dostatecne srozumitelne napsat, pak je obvykle tvuj problem pro ostatni neresitelny.

enemySpawnPoints.Length - to bych v js napsal spis
enemySpawnPoints.length - na velkosti pismen u js zalezi
Jenze, podle nazvu promenne se jedna o celkovy pocet nepratel. cili, pokud chces spocitat konkretne pro nekterou mistnost, tak leda projit cyklem vsechny a zjistit, ktery je ve ktere mistnosti. Zadny fow ani while cyklus tam nemas.

Hele, a jsi si jisty, ze pises do spravneho fora? js = javascript/html. Java je uplne neco jineho. Slovo Unity zavani javou. Dalsi duvod, proc by to clovek znaly javascriptu nemohl pochopit, co to tu vlastne pises.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:718:2601:258:39f6:5914:e731:14df...–
MilanL+1
Grafoman
15. 10. 2018   #3
-
0
-

#2 peter
no ono by to mělo být spíše pod UNITY, jinak třída je room a enemySpawnPoints je pole uvnitř třídy, ale spíš jen blbě pracuje s hierarchií unity modelu/scény.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 11 hostů

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý