Ako spočítatť napr. nepriateľov, keď sú traja v jednej miestnosti,dvaja v druhej miestnosti, a v tretia miestnosť je prázdna? Pripajám kód, ktorý mi ukazuje rovnaký počet nepriateľov aj v jednej miestnosti alebo ked vojdem do druhej miestnosti
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class room : MonoBehaviour {
public GameObject[] enemySpawnPoints;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
void OnTriggerEnter (Collider col) {
if(col.tag==("1") ){
Debug.Log("Vstupil som do miestnosti r1"+enemySpawnPoints.Length);
} else if(col.tag==("2") ){
Debug.Log("Vstupil som do miestnosti r2"+enemySpawnPoints.Length);
}
}
void OnTriggerExit (Collider col) {
if(col.tag==("r1")){
Debug.Log("Vysiel som z mistnosti r1");
}
}
/* void pocetnepriatelov(){
if (enemySpawnPoints.Length >=1)
{
print("Príliš veľa nepriateľov!"+enemySpawnPoints.Length );
}else{
print("miestnost je cista");
}
} */
}