#21 jerry
Já pořád nechápu co na tom nechápeš, psal jsem to nahoře jak to funguje, ale pro tebe ZNOVU...
Mam x desitek tisíc bitmap které si po 1 načítám do Bitmap objektu s tím, že mám jeden BinaryWriter(memorystream) a postupně ty bitmapy napisuju do binarywriteru ... kde na konci zípisu jednotlivé bitmapy vyprázdním bitmapu (= null) a v dalším cyklu opět načtu a takhle dokola s tím, že až doběhne poslední bitmapa tak se zapíše se .WriteTo(Filestream) a tím se vytvoří soubor o velikosti xmb (v mem případě něco okolo 300mb)...Už se chápem?
Nejsem začátečník jak si myslíš. To, že C# není muj hlavní jazyk je věc durhá, to, že jsme chtěl vědět pouze duvody proč to dělá, neznamená, že ten postup kterým to je napsaný je špatně! Proto hledám nějakou alternativu i jak by se to dalo jinak udělat a napadlo mě ten soubor vytvořit čistě na začátku a pak co bitmapa to zápis do souboru na konec.
Jak už jsem i psal, žen kod jsme nepsal přímo já, ale je převzat a já ho pouze upravuju pro vlastní potřeby, kde jsem už vyřešil i neskutečný využívání paměti (dřív se bitmapy načítaly, ale zustavaly neuvolněný, takže se to docela krásně dostalo s přehledem i na 2gb využití, kde teď to jede na 300mb po mých úpravách)
Chápeš, že já nenačítám do pamětí 350mb soubor ale čtu části souboru nebo přímo obrázek? Tzv si že souboru načtu jenom tu jednu bitmapu kterou potřbeuju a tu přeuložím zatím jen do memorystreamu kde na KONCI ten stream celej uložím.
NIkde jsem nepsal o 5Gb ale o cca 512mb ... A na to se celou dobu i ptám, proč mi nejde uložit do paměti 500mb i na 32bit systému, a napsal mi to gna a to mi stačí jako vysvětlení. Nepotřebuju rozsáhle teorie jak a co, sám vím dobře co potřebuju, to, že jsem se tu zeptal neni přece duvod mě tu urážet že jsme začátečník... Kdyby k tomu nebyl určitý postup jakl se to má ukládat tak to udělám úplně jinak a podle sebe, bohužel musí to mít tuhle strukturu tak s tím nic nenadělám.