Chyba v ukládáni (pole) – Visual Basic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Chyba v ukládáni (pole) – Visual Basic – Fórum – Programujte.comChyba v ukládáni (pole) – Visual Basic – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
TrixCZE0
Newbie
7. 4. 2019   #1
-
0
-

Dobrý den, 

dělám program a zasekl jsem se teď u toho, že mi jde zapsat do pole pouze jednou a vicekrat to nejde, nebo aspon tohle si myslim. Potrebuju si zapamatovat a ulozit do pole Osu X a Osu Y, ale bohuzel jsem to ulozi pouze do pole 1 a nebo pak do dalších mohl by mi někdo pomoci ? 

V programovani jsem velky zacatecnik tak se omlouvam ze kod neni usporny ani nejlepe optimalizovany. 

 Zde vkládám svuj zdrojovy kod. Kdyby nekdo vedel jaka je chyba treba v tech polich byl bych rad kdyby mi poradil dekuji.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace CV5_3program
{

    class Program
    {

        static void Main(string[] args)
        {
            Console.Title = "Ikea Simulator 3000"; // nastaveni nazvu okna
            Console.WindowHeight = 40; // vyska okna
            Console.WindowWidth = 200; // sirka okna 

            Console.WriteLine("Nejprve zadejte hodnoty pro vykreslení místa pokoje."); // uvitani uzivatele v programu
            int osaX; // promena pro osu X pro vykresleni kde ma byt ramecek
            int osaY; // promena pro osu Y pro vykresleni kde ma byt ramecek

            do // opakuj do te doby dokud nebude hodnota v rozmezi 
            {
                Console.WriteLine("Nejprve osa X. Doporucuji maximalni hodnotu 50."); 
                osaX = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // precteni hodnoty zadane uzivatelem
            } while (osaX > 50 || osaX < 5); // bude se to opakovat do te doby dokud nebude spravna hodnota

            do // opakuj do te doby dokud nebude hodnota v rozmezi 
            {
                Console.WriteLine();
                Console.WriteLine("Nejprve osa Y. Doporucuji maximalni hodnotu 20.");
                osaY = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // precteni hodnoty zadane uzivatelem
            } while (osaY > 20 || osaY <= 0); // bude se to opakovat do te doby dokud nebude spravna hodnota

            Console.WriteLine("Nyní zadejte velikost pokoje podle výšky a šířky.");
            Console.WriteLine("Teď zadejte výšku pokoje. Doporucuji minimalni hodnotu 10.");
            int vyska = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // nastaveni vysky pokoje 
            Console.WriteLine();
            Console.WriteLine("Teď zadejte šířku pokoje. Doporocuji minimalni hodnotu 20.");
            int sirka = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // nastaveni sirky pokoje


            System.ConsoleColor barvaSteny = ConsoleColor.Red; // zakladni barva
            int start = 5; 
            do
            {
                VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka);   // spusteni vykresleni rmecku pokoje          
                NabytekGenerovani(osaX, osaY,vyska,sirka);
            } while (start > 5); // opakovani do nekonečna
            

            Console.ReadKey();
        }

        public static void Vymalovat(System.ConsoleColor barvaSteny, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {
            Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
            Console.SetCursorPosition(120, 0); // Nastaveni pozice aby byla videt volba
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Yellow;
            Console.Write("Chcete vymalovat barvy stěn ? ano / ne"); // Otazka pro vymalovani 
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
            Console.WriteLine();
            Console.SetCursorPosition(120, 1);
            string vyberAnoNe = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji vymalovat pokoj 

            string ano = "ano"; // nadefinovani hodnoty ano 

            if (vyberAnoNe == ano) // pokud chce uzivatel vymalovat pokoj spusti se 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 2);
                Console.WriteLine("1 - Modrá barva"); // vyber barvy 
                Console.SetCursorPosition(120, 3);
                Console.WriteLine("2 - Zelená barva"); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 4);
                Console.WriteLine("3 - Žlutá barva"); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 5);
                Console.WriteLine("4 - Šedá barva"); // vyber barvy 
                Console.SetCursorPosition(120, 6);
                Console.WriteLine("Vyberte si barvu pokoje podle čísla."); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 7);
                int vyberBarev = int.Parse(Console.ReadLine()); // cekani na vyber barvy podle cisla od uzivatele

                switch (vyberBarev) // switch pro vyber barvy 
                {
                    case 1: // vyber diky zadani z konzole                       
                        barvaSteny = ConsoleColor.Blue;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 2: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Green;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 3: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Yellow;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 4: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Gray;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                        Console.SetCursorPosition(120, 8);
                        Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
                        Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu barva zůstala stejná.");
                        Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
                        break;
                }
            }
            else // pokud uzivatel zada neco jineho nez ano barva zustane stejna 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 2);
                Console.Write("Barva stěn zůstane stejná jak byla."); 
            }
        }

        // metoda pro generovani nabytku / Pridani / Zruseni / novy Nabytek
        private static void NabytekGenerovani(int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {           
            Console.SetCursorPosition(120, 3);
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Yellow;
            Console.Write("Chcete přidat nabytek? ano / ne ");
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;

            Console.SetCursorPosition(120, 4);
            string vyberNabytek = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji pridat nabytek do pokoje 

            string VyberAno = "ano"; // definice rozhodnuti ano 
            if (vyberNabytek == VyberAno) // pokud si vybere ano spusti se vyber nabytku 
            {
                int stranaA = 0;
                int stranaB = 0;

                Console.SetCursorPosition(120, 5);
                Console.Write("Vyber si jaký nabytek chceš vložit.");

                Console.SetCursorPosition(120, 6);
                Console.WriteLine("1 - Židle"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 7);
                Console.WriteLine("2 - Stůl"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 8);
                Console.WriteLine("3 - Postel"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 9);
                Console.WriteLine("4 - Skříň"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 10);
                Console.WriteLine("5 - Komoda"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 11);

                Console.WriteLine("Vyberte si nový nábytek podle čísla."); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 12);
                int vyberNabytku = int.Parse(Console.ReadLine()); // cekani na vyber nabytku podle cisla od uzivatele

                switch (vyberNabytku) // switch pro vyber nabytku 
                {
                    case 1: // vyber diky zadani z konzole ========= ZIDLE                                               
                        stranaA = 2; // velikost strany X
                        stranaB = 2; // velikost strany Y
                        break;
                    case 2: // vyber diky zadani z konzole =========== STUL                        
                        stranaA = 4; // velikost strany X
                        stranaB = 2; // velikost strany Y
                        break;
                    case 3: // vyber diky zadani z konzole =========== POSTEL                        
                        stranaA = 2; // velikost strany X
                        stranaB = 4; // velikost strany Y
                        break;
                    case 4: // vyber diky zadani z konzole ========== SKRIN                        
                        stranaA = 3; // velikost strany X
                        stranaB = 3; // velikost strany Y
                        break;
                    case 5: // vyber diky zadani z konzole ========== KOMODA                        
                        stranaA = 5; // velikost strany X
                        stranaB = 5; // velikost strany Y
                        break;

                    default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                        Console.SetCursorPosition(120, 13);
                        Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                        Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu.");
                        Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                        break;
                }
                int polePromenna2 = 0;
                int[] PoleStranaA = new int[5];
                int[] PoleStranaB = new int[5];

                PoleStranaA[polePromenna2] = stranaA; // ukladani hodnoty osy x do pole
                PoleStranaB[polePromenna2] = stranaB; ; // ukladani hodnoty osy y do pole 
                polePromenna2++;

                PridejNabytek(osaX, osaY, stranaA, stranaB,vyska,sirka, ref PoleStranaA, ref PoleStranaB, ref polePromenna2); // spusteni metody pridani nabytku
            }
            
            else // pokud uzivatel nebude už chtít přidat nabytek muže buď odebrat nebo ukončit program 
            {               
                Console.SetCursorPosition(120, 30);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Black;
                Console.WriteLine("Stisknutím libovolného tlačítka vypnete program.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                Console.SetCursorPosition(120, 31);
                Console.ReadKey();
            }
        }
        
        private static void ZrusNabytek(ref int[] poleX, ref int[] poleY, ref int polePromenna,ref int[] PoleStranaA, ref int[] PoleStranaB, ref int polePromenna2)
        {
            int osaX;
            int osaY;
            int stranaA;
            int stranaB;
            Console.SetCursorPosition(120, 25);
            Console.Write("Chcete zrušit nějaký nábytek? ano / ne");

            Console.SetCursorPosition(120, 26);
            string vyberZruseni = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji pridat nabytek do pokoje 
            string VyberAno = "ano";

            if (vyberZruseni == VyberAno) // pokud si vybere ano spusti se 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 27);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.DarkBlue;
                Console.WriteLine("Vyber si co chceš vymazat.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;

                Console.SetCursorPosition(120, 28);
                Console.WriteLine("1 - Nábytek"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 29);
                Console.WriteLine("2 - Nábytek"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 30);
                Console.WriteLine("3 - Nábytek"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 31);
                Console.WriteLine("4 - Nábytek"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 32);
                Console.WriteLine("5 - Nábytek"); // vyber nábytku 

                Console.SetCursorPosition(120, 33);
                int vyberNabZruseni = int.Parse(Console.ReadLine()); // vyber uzivatele co chce zrusit


                osaX = poleX[vyberNabZruseni-1]; // prevedni z pole na osu X
                osaY = poleY[vyberNabZruseni-1]; // prevedni z pole na osu Y          

                stranaA = PoleStranaA[vyberNabZruseni-1]; // prevedeni z pole na stranu A
                stranaB = PoleStranaB[vyberNabZruseni-1]; // prevedeni z pole na stranu B

                Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // Nastaveni pozice vykresleni nabytku
                for (int i = 1; i < stranaA; i++) // For pro sloupce
                {

                    for (int j = 1; j < stranaB; j++) // For pro radky
                    {
                          Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                          Console.Write("  ", i, j); // vykresleni 
                          Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                          Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + 1); // nastaveni pozice
                    }
                    Console.Write(""); // Odradkovani
                }
                        
            }
            else
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 27);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                Console.WriteLine("Nevybral jste si nic na zrušení.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
            }
        }
        
        public static void PridejNabytek(int osaX, int osaY, int stranaA, int stranaB, int vyska, int sirka, ref int[] PoleStranaA, ref int[] PoleStranaB, ref int polePromenna2) // pokud uzivatel chce pridat nabytek
        {
            int polePromenna = 0; // pro zvoleni kam zapsat do pole 
            int[] poleX = new int[5]; // deklarovani pole 
            int[] poleY = new int[5]; // deklarovani pole 

            int poziceA = 0; // pozice vykresleni na ose X
            int poziceB = 0; // pozice vykresleni na ose Y

            int revOsaX = osaX; // pro backup OSY X
            int revOsaY = osaY; // pro backup OSY Y 

            PresunNabytek(ref poziceA, ref poziceB, osaX, osaY,vyska,sirka); // spusti se metoda presun nabytek

            osaX = osaX + poziceA; // nastaveni pozice vykresleni nabytku osa x
            osaY = osaY + poziceB; // nastaveni pozice vykresleni nabytku osa y 

            poleX[polePromenna] = osaX; // ukladani hodnoty osy x do pole
            poleY[polePromenna] = osaY; // ukladani hodnoty osy y do pole
            polePromenna++; // ikrementace promenne pro zvoleni dalsiho pole

            System.ConsoleColor barvaNabytku = ConsoleColor.DarkBlue;
            NabarviNabytek(ref barvaNabytku); // nabarveni nabytku                     

            Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // Nastaveni pozice vykresleni nabytku
            for (int i = 1; i < stranaA; i++) // For pro sloupce
            {

                for (int j = 1; j < stranaB; j++) // For pro radky
                {
                    Console.BackgroundColor = barvaNabytku;
                    Console.Write("  ", i, j); // vykresleni 
                    Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                    Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + 1); // nastaveni pozice
                }
                Console.Write(""); // Odradkovani
            }
            // vymazani obsahu textu pro cistou obrazovku
            Console.SetCursorPosition(120, 4); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 5); Console.Write("                                                 "); Console.SetCursorPosition(120, 6); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 7); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 8); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 9); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 10); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 11); Console.Write("                                                ");
            Console.SetCursorPosition(120, 12); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 13); Console.Write("                                                "); Console.SetCursorPosition(120, 14); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 15); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 16); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 17); Console.Write("                                    ");
            Console.SetCursorPosition(120, 18); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 19); Console.Write("                                                "); Console.SetCursorPosition(120, 20); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 21); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 22); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 23); Console.Write("                                    "); Console.SetCursorPosition(120, 24); Console.Write("                                                            ");
            
            osaX = revOsaX; // nulovani osy X aby se nepricitalo znovu 
            osaY = revOsaY; // nulovani osy Y aby se nepricitalo znovu 

            // spusteni metody zrus nabytek 
            ZrusNabytek(ref poleX,ref poleY, ref polePromenna, ref PoleStranaA, ref PoleStranaB,ref polePromenna2); // spusteni zruseni nabytku
            Console.SetCursorPosition(120, 27); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 28); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 29); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 30); Console.Write("                                       ");
            Console.SetCursorPosition(120, 31); Console.Write("                                          "); Console.SetCursorPosition(120, 32); Console.Write("                                           "); Console.SetCursorPosition(120, 33); Console.Write("                                         ");
            NabytekGenerovani(osaX, osaY,vyska,sirka); // spusteni znovu 
        }
        

        private static void NabarviNabytek(ref System.ConsoleColor barvaNabytku)
        {
            Console.SetCursorPosition(120, 18);
            Console.WriteLine("Vyberte si barvu nábytku.");
            Console.SetCursorPosition(120, 19);
            Console.WriteLine("1 - Modrá barva"); // vyber barvy 
            Console.SetCursorPosition(120, 20);
            Console.WriteLine("2 - Zelená barva"); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 21);
            Console.WriteLine("3 - Žlutá barva"); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 22);
            Console.WriteLine("4 - Šedá barva"); // vyber barvy 
            Console.SetCursorPosition(120, 23);
            Console.WriteLine("Vyberte si barvu pokoje podle čísla."); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 24);
            int vyberBarvy = int.Parse(Console.ReadLine());

            switch (vyberBarvy) // switch pro vyber barvy 
            {
                case 1: // vyber diky zadani z konzole                       
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Blue;
                    break;
                case 2: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Green;
                    break;
                case 3: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Yellow;
                    break;
                case 4: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Gray;
                    break;
                default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                    Console.SetCursorPosition(120, 8);
                    Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
                    Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu barva zůstala stejná.");
                    Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
                    break;
            }
        }

        public static void PresunNabytek(ref int poziceA, ref int poziceB, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {
            Console.SetCursorPosition(120, 13);
            Console.WriteLine("Vyberte si kde chcete umístit nábytek.");
            do
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 15); // je tu zde pro vymazani obsahu pokud uzivatel zada moc velkou hodnotu
                Console.Write("            ");
                Console.SetCursorPosition(120, 14);
                Console.WriteLine("Zadej osu X. Sirka byla {0}",sirka);
                Console.SetCursorPosition(120, 15);
                poziceA = int.Parse(Console.ReadLine()); // vybrani uzivatelem pozice A
            } while (poziceA > sirka || poziceA < 0); // pokud je hodnota zvolena uzivatelem vetsi nez sirka okna znovu se zada cislo

            do
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 17); // je tu zde pro vymazani obsahu pokud uzivatel zada moc velkou hodnotu
                Console.Write("            ");
                Console.SetCursorPosition(120, 16);
                Console.WriteLine("Zadej osu Y. Vyska byla {0}",vyska);
                Console.SetCursorPosition(120, 17);
                poziceB = int.Parse(Console.ReadLine()); // vybrani uzivatele pozice B
            } while (poziceB > sirka || poziceB < 0); // pokud je hodnota zvolena uzivatelem vetsi nez sirka okna znovu se zada cislo

        }

        public static void VykresliPokoj(System.ConsoleColor barvaSteny, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka) // metoda pro vykresleni pokoje
        {
            Console.Clear();  // vycisteni displeje           
            Console.BackgroundColor = barvaSteny; // nastaveni barvy podle predchoziho vyberu a nebo podle zakladu 
            Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // nastaveni kde se bude ramecek vykreslovat 

            for (int i = 0; i < sirka + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + i, osaY);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Horni strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < vyska + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + i);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Leve strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < sirka + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + i, osaY + vyska);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Dolni strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < vyska + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + sirka, osaY + i);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Prave strana obdelniku / ctverce
            }
            Vymalovat(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // spusteni metody pro vymalovani 
        }
    }
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
gna
~ Anonymní uživatel
1007 příspěvků
7. 4. 2019   #2
-
0
-

Nejsem si jistý, co tím myslíš, ale tipl bych, že jsi nepochopil inicializaci proměnných.

int[] poleX = new int[5]; // deklarovani pole 

To není jen deklarace. To je definice a inicializace. Vždycky když program jde přes ten příkaz, tak se vytvoří nové pole.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
gna
~ Anonymní uživatel
1007 příspěvků
7. 4. 2019   #3
-
0
-

A mimochodem to je C# (.NET). Visual Basic je úplně jiný jazyk.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
TrixCZE0
Newbie
7. 4. 2019   #4
-
0
-

#2 gna
No učitel nám to moc dobře nevysvětlil takže nevím ani jak to opravit. Mohu se zeptat jak to opravit?

Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
TrixCZE0
Newbie
7. 4. 2019   #5
-
0
-

#3 gna
Omlouvam se .

Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
gna
~ Anonymní uživatel
1007 příspěvků
7. 4. 2019   #6
-
0
-

#4 TrixCZE
No, pokud je problém v tom, že se to pole pořád vytváří a ty ho chceš uchovat, tak ho prostě vytvoř jinde -- třeba v Mainu -- a do dalších funkcí ho předávej. Nebo ho vytvoř v classu a všechny metody na něj uvidí.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
gna
~ Anonymní uživatel
1007 příspěvků
7. 4. 2019   #7
-
0
-

#5 TrixCZE
Omlouvat se nemusíš, jen už jsi k předchozím dotazům dostal pár odpovědí pro VB, které ti v C# moc nepomůžou :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
TrixCZE0
Newbie
7. 4. 2019   #8
-
0
-

#6 gna
no bohuzel to neni ted ten problem to pole jsem dal do mainu a stale mi to pouze ulozi jednu informaci o velikosti objektu a pozici kde byl vykresleny. 

Nevite jak to udelat aby se mi hodnoty postupne ulozili za sebou ? a ja to mohl pak pouzit pri mazani ?

dekuji  

Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
MilanL+1
Expert
8. 4. 2019   #9
-
0
-

#8 TrixCZE,#2 gna

neměly by ty pole pro nábytek být globální?

všechny deklarace co tam vidím jsou lokální v rámci funkcí tzn při každém (spuštění) použití funkce se znovu inicializují.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 7 hostů

Podobná vlákna

C# - Chyba v ukládáni (pole) — založil TrixCZE

Ukládání pole — založil Al

Ukládání slov do pole — založil Lill

Ukládání prvků do pole — založil Sprinter

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý