C# - Chyba v ukládáni (pole) – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

C# - Chyba v ukládáni (pole) – .NET – Fórum – Programujte.comC# - Chyba v ukládáni (pole) – .NET – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

TrixCZE0
Newbie
7. 4. 2019   #1
-
0
-

Dobrý den, 

dělám program a zasekl jsem se teď u toho, že mi jde zapsat do pole pouze jednou a vicekrat to nejde, nebo aspon tohle si myslim. Potrebuju si zapamatovat a ulozit do pole Osu X a Osu Y, ale bohuzel jsem to ulozi pouze do pole 1 a nebo pak do dalších mohl by mi někdo pomoci ? 

V programovani jsem velky zacatecnik tak se omlouvam ze kod neni usporny ani nejlepe optimalizovany. 

Zde vkládám svuj zdrojovy kod. Kdyby nekdo vedel jaka je chyba treba v tech polich byl bych rad kdyby mi poradil dekuji.

(Přidávám znova předtím jsem to vlozil do spatne diskuze)

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace CV5_3program
{

    class Program
    {

        static void Main(string[] args)
        {
            Console.Title = "Ikea Simulator 3000"; // nastaveni nazvu okna
            Console.WindowHeight = 40; // vyska okna
            Console.WindowWidth = 200; // sirka okna 

            Console.WriteLine("Nejprve zadejte hodnoty pro vykreslení místa pokoje."); // uvitani uzivatele v programu
            int osaX; // promena pro osu X pro vykresleni kde ma byt ramecek
            int osaY; // promena pro osu Y pro vykresleni kde ma byt ramecek

            do // opakuj do te doby dokud nebude hodnota v rozmezi 
            {
                Console.WriteLine("Nejprve osa X. Doporucuji maximalni hodnotu 50."); 
                osaX = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // precteni hodnoty zadane uzivatelem
            } while (osaX > 50 || osaX < 5); // bude se to opakovat do te doby dokud nebude spravna hodnota

            do // opakuj do te doby dokud nebude hodnota v rozmezi 
            {
                Console.WriteLine();
                Console.WriteLine("Nejprve osa Y. Doporucuji maximalni hodnotu 20.");
                osaY = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // precteni hodnoty zadane uzivatelem
            } while (osaY > 20 || osaY <= 0); // bude se to opakovat do te doby dokud nebude spravna hodnota

            Console.WriteLine("Nyní zadejte velikost pokoje podle výšky a šířky.");
            Console.WriteLine("Teď zadejte výšku pokoje. Doporucuji minimalni hodnotu 10.");
            int vyska = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // nastaveni vysky pokoje 
            Console.WriteLine();
            Console.WriteLine("Teď zadejte šířku pokoje. Doporocuji minimalni hodnotu 20.");
            int sirka = Int32.Parse(Console.ReadLine()); // nastaveni sirky pokoje


            System.ConsoleColor barvaSteny = ConsoleColor.Red; // zakladni barva
            int start = 5; 
            do
            {
                VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka);   // spusteni vykresleni rmecku pokoje          
                NabytekGenerovani(osaX, osaY,vyska,sirka);
            } while (start > 5); // opakovani do nekonečna
            

            Console.ReadKey();
        }

        public static void Vymalovat(System.ConsoleColor barvaSteny, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {
            Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
            Console.SetCursorPosition(120, 0); // Nastaveni pozice aby byla videt volba
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Yellow;
            Console.Write("Chcete vymalovat barvy stěn ? ano / ne"); // Otazka pro vymalovani 
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
            Console.WriteLine();
            Console.SetCursorPosition(120, 1);
            string vyberAnoNe = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji vymalovat pokoj 

            string ano = "ano"; // nadefinovani hodnoty ano 

            if (vyberAnoNe == ano) // pokud chce uzivatel vymalovat pokoj spusti se 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 2);
                Console.WriteLine("1 - Modrá barva"); // vyber barvy 
                Console.SetCursorPosition(120, 3);
                Console.WriteLine("2 - Zelená barva"); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 4);
                Console.WriteLine("3 - Žlutá barva"); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 5);
                Console.WriteLine("4 - Šedá barva"); // vyber barvy 
                Console.SetCursorPosition(120, 6);
                Console.WriteLine("Vyberte si barvu pokoje podle čísla."); // vyber barvy
                Console.SetCursorPosition(120, 7);
                int vyberBarev = int.Parse(Console.ReadLine()); // cekani na vyber barvy podle cisla od uzivatele

                switch (vyberBarev) // switch pro vyber barvy 
                {
                    case 1: // vyber diky zadani z konzole                       
                        barvaSteny = ConsoleColor.Blue;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 2: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Green;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 3: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Yellow;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    case 4: // vyber diky zadani z konzole 
                        barvaSteny = ConsoleColor.Gray;
                        VykresliPokoj(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // pro pamatovani ostatnich promenných
                        break;
                    default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                        Console.SetCursorPosition(120, 8);
                        Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
                        Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu barva zůstala stejná.");
                        Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
                        break;
                }
            }
            else // pokud uzivatel zada neco jineho nez ano barva zustane stejna 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 2);
                Console.Write("Barva stěn zůstane stejná jak byla."); 
            }
        }

        // metoda pro generovani nabytku / Pridani / Zruseni / novy Nabytek
        private static void NabytekGenerovani(int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {           
            Console.SetCursorPosition(120, 3);
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Yellow;
            Console.Write("Chcete přidat nabytek? ano / ne ");
            Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;

            Console.SetCursorPosition(120, 4);
            string vyberNabytek = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji pridat nabytek do pokoje 

            string VyberAno = "ano"; // definice rozhodnuti ano 
            if (vyberNabytek == VyberAno) // pokud si vybere ano spusti se vyber nabytku 
            {
                int stranaA = 0;
                int stranaB = 0;

                Console.SetCursorPosition(120, 5);
                Console.Write("Vyber si jaký nabytek chceš vložit.");

                Console.SetCursorPosition(120, 6);
                Console.WriteLine("1 - Židle"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 7);
                Console.WriteLine("2 - Stůl"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 8);
                Console.WriteLine("3 - Postel"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 9);
                Console.WriteLine("4 - Skříň"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 10);
                Console.WriteLine("5 - Komoda"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 11);

                Console.WriteLine("Vyberte si nový nábytek podle čísla."); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 12);
                int vyberNabytku = int.Parse(Console.ReadLine()); // cekani na vyber nabytku podle cisla od uzivatele

                switch (vyberNabytku) // switch pro vyber nabytku 
                {
                    case 1: // vyber diky zadani z konzole ========= ZIDLE                                               
                        stranaA = 2; // velikost strany X
                        stranaB = 2; // velikost strany Y
                        break;
                    case 2: // vyber diky zadani z konzole =========== STUL                        
                        stranaA = 4; // velikost strany X
                        stranaB = 2; // velikost strany Y
                        break;
                    case 3: // vyber diky zadani z konzole =========== POSTEL                        
                        stranaA = 2; // velikost strany X
                        stranaB = 4; // velikost strany Y
                        break;
                    case 4: // vyber diky zadani z konzole ========== SKRIN                        
                        stranaA = 3; // velikost strany X
                        stranaB = 3; // velikost strany Y
                        break;
                    case 5: // vyber diky zadani z konzole ========== KOMODA                        
                        stranaA = 5; // velikost strany X
                        stranaB = 5; // velikost strany Y
                        break;

                    default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                        Console.SetCursorPosition(120, 13);
                        Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                        Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu.");
                        Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                        break;
                }
                int polePromenna2 = 0;
                int[] PoleStranaA = new int[5];
                int[] PoleStranaB = new int[5];

                PoleStranaA[polePromenna2] = stranaA; // ukladani hodnoty osy x do pole
                PoleStranaB[polePromenna2] = stranaB; ; // ukladani hodnoty osy y do pole 
                polePromenna2++;

                PridejNabytek(osaX, osaY, stranaA, stranaB,vyska,sirka, ref PoleStranaA, ref PoleStranaB, ref polePromenna2); // spusteni metody pridani nabytku
            }
            
            else // pokud uzivatel nebude už chtít přidat nabytek muže buď odebrat nebo ukončit program 
            {               
                Console.SetCursorPosition(120, 30);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Black;
                Console.WriteLine("Stisknutím libovolného tlačítka vypnete program.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                Console.SetCursorPosition(120, 31);
                Console.ReadKey();
            }
        }
        
        private static void ZrusNabytek(ref int[] poleX, ref int[] poleY, ref int polePromenna,ref int[] PoleStranaA, ref int[] PoleStranaB, ref int polePromenna2)
        {
            int osaX;
            int osaY;
            int stranaA;
            int stranaB;
            Console.SetCursorPosition(120, 25);
            Console.Write("Chcete zrušit nějaký nábytek? ano / ne");

            Console.SetCursorPosition(120, 26);
            string vyberZruseni = Console.ReadLine(); // vyber jestli chteji pridat nabytek do pokoje 
            string VyberAno = "ano";

            if (vyberZruseni == VyberAno) // pokud si vybere ano spusti se 
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 27);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.DarkBlue;
                Console.WriteLine("Vyber si co chceš vymazat.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;

                Console.SetCursorPosition(120, 28);
                Console.WriteLine("1 - Nábytek"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 29);
                Console.WriteLine("2 - Nábytek"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 30);
                Console.WriteLine("3 - Nábytek"); // vyber nábytku
                Console.SetCursorPosition(120, 31);
                Console.WriteLine("4 - Nábytek"); // vyber nábytku 
                Console.SetCursorPosition(120, 32);
                Console.WriteLine("5 - Nábytek"); // vyber nábytku 

                Console.SetCursorPosition(120, 33);
                int vyberNabZruseni = int.Parse(Console.ReadLine()); // vyber uzivatele co chce zrusit


                osaX = poleX[vyberNabZruseni-1]; // prevedni z pole na osu X
                osaY = poleY[vyberNabZruseni-1]; // prevedni z pole na osu Y          

                stranaA = PoleStranaA[vyberNabZruseni-1]; // prevedeni z pole na stranu A
                stranaB = PoleStranaB[vyberNabZruseni-1]; // prevedeni z pole na stranu B

                Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // Nastaveni pozice vykresleni nabytku
                for (int i = 1; i < stranaA; i++) // For pro sloupce
                {

                    for (int j = 1; j < stranaB; j++) // For pro radky
                    {
                          Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                          Console.Write("  ", i, j); // vykresleni 
                          Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                          Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + 1); // nastaveni pozice
                    }
                    Console.Write(""); // Odradkovani
                }
                        
            }
            else
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 27);
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Red;
                Console.WriteLine("Nevybral jste si nic na zrušení.");
                Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
            }
        }
        
        public static void PridejNabytek(int osaX, int osaY, int stranaA, int stranaB, int vyska, int sirka, ref int[] PoleStranaA, ref int[] PoleStranaB, ref int polePromenna2) // pokud uzivatel chce pridat nabytek
        {
            int polePromenna = 0; // pro zvoleni kam zapsat do pole 
            int[] poleX = new int[5]; // deklarovani pole 
            int[] poleY = new int[5]; // deklarovani pole 

            int poziceA = 0; // pozice vykresleni na ose X
            int poziceB = 0; // pozice vykresleni na ose Y

            int revOsaX = osaX; // pro backup OSY X
            int revOsaY = osaY; // pro backup OSY Y 

            PresunNabytek(ref poziceA, ref poziceB, osaX, osaY,vyska,sirka); // spusti se metoda presun nabytek

            osaX = osaX + poziceA; // nastaveni pozice vykresleni nabytku osa x
            osaY = osaY + poziceB; // nastaveni pozice vykresleni nabytku osa y 

            poleX[polePromenna] = osaX; // ukladani hodnoty osy x do pole
            poleY[polePromenna] = osaY; // ukladani hodnoty osy y do pole
            polePromenna++; // ikrementace promenne pro zvoleni dalsiho pole

            System.ConsoleColor barvaNabytku = ConsoleColor.DarkBlue;
            NabarviNabytek(ref barvaNabytku); // nabarveni nabytku                     

            Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // Nastaveni pozice vykresleni nabytku
            for (int i = 1; i < stranaA; i++) // For pro sloupce
            {

                for (int j = 1; j < stranaB; j++) // For pro radky
                {
                    Console.BackgroundColor = barvaNabytku;
                    Console.Write("  ", i, j); // vykresleni 
                    Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Black;
                    Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + 1); // nastaveni pozice
                }
                Console.Write(""); // Odradkovani
            }
            // vymazani obsahu textu pro cistou obrazovku
            Console.SetCursorPosition(120, 4); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 5); Console.Write("                                                 "); Console.SetCursorPosition(120, 6); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 7); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 8); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 9); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 10); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 11); Console.Write("                                                ");
            Console.SetCursorPosition(120, 12); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 13); Console.Write("                                                "); Console.SetCursorPosition(120, 14); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 15); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 16); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 17); Console.Write("                                    ");
            Console.SetCursorPosition(120, 18); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 19); Console.Write("                                                "); Console.SetCursorPosition(120, 20); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 21); Console.Write("                                      "); Console.SetCursorPosition(120, 22); Console.Write("                                     "); Console.SetCursorPosition(120, 23); Console.Write("                                    "); Console.SetCursorPosition(120, 24); Console.Write("                                                            ");
            
            osaX = revOsaX; // nulovani osy X aby se nepricitalo znovu 
            osaY = revOsaY; // nulovani osy Y aby se nepricitalo znovu 

            // spusteni metody zrus nabytek 
            ZrusNabytek(ref poleX,ref poleY, ref polePromenna, ref PoleStranaA, ref PoleStranaB,ref polePromenna2); // spusteni zruseni nabytku
            Console.SetCursorPosition(120, 27); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 28); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 29); Console.Write("                                       "); Console.SetCursorPosition(120, 30); Console.Write("                                       ");
            Console.SetCursorPosition(120, 31); Console.Write("                                          "); Console.SetCursorPosition(120, 32); Console.Write("                                           "); Console.SetCursorPosition(120, 33); Console.Write("                                         ");
            NabytekGenerovani(osaX, osaY,vyska,sirka); // spusteni znovu 
        }
        

        private static void NabarviNabytek(ref System.ConsoleColor barvaNabytku)
        {
            Console.SetCursorPosition(120, 18);
            Console.WriteLine("Vyberte si barvu nábytku.");
            Console.SetCursorPosition(120, 19);
            Console.WriteLine("1 - Modrá barva"); // vyber barvy 
            Console.SetCursorPosition(120, 20);
            Console.WriteLine("2 - Zelená barva"); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 21);
            Console.WriteLine("3 - Žlutá barva"); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 22);
            Console.WriteLine("4 - Šedá barva"); // vyber barvy 
            Console.SetCursorPosition(120, 23);
            Console.WriteLine("Vyberte si barvu pokoje podle čísla."); // vyber barvy
            Console.SetCursorPosition(120, 24);
            int vyberBarvy = int.Parse(Console.ReadLine());

            switch (vyberBarvy) // switch pro vyber barvy 
            {
                case 1: // vyber diky zadani z konzole                       
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Blue;
                    break;
                case 2: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Green;
                    break;
                case 3: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Yellow;
                    break;
                case 4: // vyber diky zadani z konzole 
                    barvaNabytku = ConsoleColor.Gray;
                    break;
                default: // pokud uzivatel zada neplatnou hodnotu 
                    Console.SetCursorPosition(120, 8);
                    Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
                    Console.WriteLine("Zadal jsi neplatnou hodnotu barva zůstala stejná.");
                    Console.ForegroundColor = ConsoleColor.White;
                    break;
            }
        }

        public static void PresunNabytek(ref int poziceA, ref int poziceB, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka)
        {
            Console.SetCursorPosition(120, 13);
            Console.WriteLine("Vyberte si kde chcete umístit nábytek.");
            do
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 15); // je tu zde pro vymazani obsahu pokud uzivatel zada moc velkou hodnotu
                Console.Write("            ");
                Console.SetCursorPosition(120, 14);
                Console.WriteLine("Zadej osu X. Sirka byla {0}",sirka);
                Console.SetCursorPosition(120, 15);
                poziceA = int.Parse(Console.ReadLine()); // vybrani uzivatelem pozice A
            } while (poziceA > sirka || poziceA < 0); // pokud je hodnota zvolena uzivatelem vetsi nez sirka okna znovu se zada cislo

            do
            {
                Console.SetCursorPosition(120, 17); // je tu zde pro vymazani obsahu pokud uzivatel zada moc velkou hodnotu
                Console.Write("            ");
                Console.SetCursorPosition(120, 16);
                Console.WriteLine("Zadej osu Y. Vyska byla {0}",vyska);
                Console.SetCursorPosition(120, 17);
                poziceB = int.Parse(Console.ReadLine()); // vybrani uzivatele pozice B
            } while (poziceB > sirka || poziceB < 0); // pokud je hodnota zvolena uzivatelem vetsi nez sirka okna znovu se zada cislo

        }

        public static void VykresliPokoj(System.ConsoleColor barvaSteny, int osaX, int osaY, int vyska, int sirka) // metoda pro vykresleni pokoje
        {
            Console.Clear();  // vycisteni displeje           
            Console.BackgroundColor = barvaSteny; // nastaveni barvy podle predchoziho vyberu a nebo podle zakladu 
            Console.SetCursorPosition(osaX, osaY); // nastaveni kde se bude ramecek vykreslovat 

            for (int i = 0; i < sirka + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + i, osaY);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Horni strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < vyska + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX, osaY + i);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Leve strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < sirka + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + i, osaY + vyska);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Dolni strany obdelniku / ctverce
            }
            for (int i = 0; i < vyska + 1; i++)
            {
                Console.SetCursorPosition(osaX + sirka, osaY + i);
                Console.Write(" "); // Vykresleni Prave strana obdelniku / ctverce
            }
            Vymalovat(barvaSteny, osaX, osaY, vyska, sirka); // spusteni metody pro vymalovani 
        }
    }
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
MilanL+1
Věrný člen
8. 4. 2019   #2
-
0
-

#1 TrixCZE
nevím o jaké proměnné ti přesně jde, pokud chceš, aby si program pamatoval něco napříč všemi funkcemi musíš to definovat globálně, všechny proměnné co tam máš jsou definovány lokálně, takže po skončení dané funkce se ztratí, případně při každém novém průchodu znovu inicializují. 

namespace CV5_3program
{

    class Program
    {
	
	// zde by měli být globální proměnné např.

	int[] poleX = new int[5];
	... atd.

        static void Main(string[] args)
        {

Vás neučí programovat objektově? nejlepší by bylo vytvořit si pro nábytek strukturu nebo třídu a udělat pole typu Nábytek, kde u struktury budeš mít uložený typ a další parametry jako pozici umístění, rozměry, případně orientaci a další. U třídy by se to mohlo rozšířit o ty zobrazovací metody.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
BDS+3
Věrný člen
8. 4. 2019   #3
-
0
-

#2 MilanL
se vším souhlasím, jen malý detail:

Pokud by chtěl přistupovat k tomu poli ze statických metod, je potřeba vytvořit i statické pole:

    class Program
    {
	
	// zde by měli být globální proměnné např.

	static int[] poleX = new int[5];
	... atd.

        static void Main(string[] args)
        {
Nahlásit jako SPAM
IP: 185.69.68.–
Windows 10 x64 (i7 2,8GHz, RAM 16GB, GTX 560, 1920x1080, 27")
Visual Studio C#, RAD C/C++, Affinity P/D, Opera..
Rainbow Six 3, Tomb Raider, NFS, AOE, Dune 2..
TrixCZE0
Newbie
8. 4. 2019   #4
-
0
-

Dekuju za rady vše vyzkousim a dam vedet.

Nahlásit jako SPAM
IP: 31.30.172.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 153 hostů

Podobná vlákna

Ukládání pole — založil Al

Ukládání slov do pole — založil Lill

Ukládání prvků do pole — založil Sprinter

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý