Ahoj,
nyní jsem v maturitním ročníku na SŠ a plánuju zkusit vysokou školu technického zaměření. Ať už si ale vyberu jakékoliv zaměření, například strojařinu, chci se dále učit programovat. Řekl bych, že mám už celkem dobrý přehled o tom, na co se každý jazyk, framework atd používá, základní odlišnosti od ostatních jazyků atd. Naopak v čem nemám přehled téměr žádný je POPTÁVKA po jednotlivých jazycích a také co bych měl jako začínající programátor žádající o práci umět. NEČEKÁM, že jako junior budu mít víc jak 23 000 kč. Jsem ještě student, plánuju VŠ a tudíž není v mých silách se jako správný programátor naučit více věcí najednou. Navíc ještě ani nevím, jestli bych vůbec chtěl jako programátor pracovat. Kdo ví, třeba mě po VŠ chytne trošku jiné zaměření. Co se ale 100% budu aspoň okrajově učit je C/C++... snad každý by z něj měl znát alespoň pointery, naprogramovat nějaký jednoduchý spojový seznam v C. S tím snad každý souhlasí. Moje hlavní otázka na vás... doporučili byste mi spíše z hlediska poptávky a platu něco v Javě (Android, JavaFX) a nebo je pro začátečníka lepší se vrhnout na základy frontendu a věnovat se webu (PHP, Java EE, Databáze)? Jak je na tom v česku Java EE oproti PHP? Zmínil jsem vám tedy cca 4 technologie a já po vás chci z hlediska poptávky vybrat jen JEDNU nejvýhodnější.
Fórum › Java
Volba programovacího jazyka
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 25 hostů
Podobná vlákna
Co se myslí základy programovacího jazyka? — založil Elven
Vyber programovaciho jazyka pro mobilni hru — založil trobek
Volba správné licence — založil psenik