Mitsubishi Alpha Programming Software – Funkcionální programování – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Mitsubishi Alpha Programming Software – Funkcionální programování – Fórum – Programujte.comMitsubishi Alpha Programming Software – Funkcionální programování – Fórum – Programujte.com

dandal0
Duch
15. 10. 2019   #1
-
0
-

Zdravím. Jsem progamátor samouk a dostal se mi do rukou zajímavý projekt. Nevím kam příspěvek šoupnout, tak jsem ho napsal sem. Snad se nikdo nezlobí. Ale k věci.

Jedná se o  vrata, která by měla fungovat na jedno tlačítko na každé straně s tím, že co stisk, to povel. Potřebuji to asi takto: vpřed-stop-vzad-stop-vpřed... Nevím si rady, jakou funkci resp. jakou sestavu funkcí použít pro správné fungování. Zkoušel jsem různé kombinace ALT a SET/RESET ale bez úspěchu.

Mám na to programovací relé Mitsubishi AL2-14MR-D a programuje se v software Alpha Programming. Jestli s tím má někdo zkušenost, rád bych uvítal rady a poznatky. 

Děkuji.

Nahlásit jako SPAM
IP: 178.255.168.–
15. 10. 2019   #2
-
0
-

Použít čítač, každému stavu čítače přiřadit jeden povel. Pomocí podmínek (už si přesně nepamatuji jak se blok jmenoval, mnoho let jsem s tím nedělal) pak vyhodnocovat stav čítače a vykonávat povely.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 2001:af0:ffe4:85f4:df8:710:a3ae:3be5...–
dandal
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
16. 10. 2019   #3
-
0
-

#2 hlucheucho
Díky za odpověď. Tak s čítačem jsem ještě nepracoval. Zkusím to.Díky za radu :)

Nahlásit jako SPAM
MilanL+1
Grafoman
16. 10. 2019   #4
-
0
-

#3 dandal
ahoj, u toho čítače v podstatě vyhodnocuješ nejnižší 2 bity, nejnižší bit ti dává signál STOP/RUN, druhý bit ti udává směr pro RUN.

Nevím jak přesně je to řešené, ale nejspíš tam budeš mít ještě 2 vstupní signály koncové snímače, které je také potřeba správně vyhodnotit.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
16. 10. 2019   #5
-
0
-

#4 MilanL