Zdravím,
našel by se tu někdo zkušenejší než jsem aktuálně já a byl by schopen pořádně vysvětlit jak pracovat s lightmapama, lightprobama, bakingem apod v Unity3D s HDRP?
Jelikož můj projekt nemá statické světla tak jsem narazil na hodně velký problém. Nejdříve jsem pruběžně asi 1/4 roku řešil proč se mi nebakuje scéna (po baknutí vše zčernalo), ale to jsem konečně včera vyřešil a objevil se daleko horší problém ... Nehází to stíny a ještě k tomu baknutý světlo je napevno, tzv jakmile disabluju světlo, textury pořád shinujou. Tohle vše mi při RT světlech fungovalo, ale jakmile se sešlo více světel v dosahu renderu kamery tak byly neskutečný FPS dropy. Proto potřebuju pořešit bakování a zároven i stíny.
Našel by se tu někdo kdo by mi to dokázal vysvětlit jak takovýhle problémy řešit? Vím jak světla fungují, ale nevím jak fungují obecně v Unity a nastavení tak aby to korektně fungovalo.
Když nastavím mixed světla, tak to docela jde, ale dropy tam bohužel jsou, nejsou tam drastický, ale bohužel jsou tam a to se mi opravdu nelíbí a nechci aby moje hra nutně potřebovala highend pc.
S podravem Mutagen