Unity3d ako sa vypočíta vzdialenosť medzi array gameObject? – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Unity3d ako sa vypočíta vzdialenosť medzi array gameObject? – C / C++ – Fórum – Programujte.comUnity3d ako sa vypočíta vzdialenosť medzi array gameObject? – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

juraj1750
Návštěvník
4. 5. 2020   #1
-
0
-

Zdravím

ako sa vypočíta v unity3d,vzdialenosť medzi novými vygenerovanými kockami,keď je gameObject array?

Ďakujem za rady

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class vehicless : MonoBehaviour {


              [SerializeField] private GameObject[] vehicle;
              [SerializeField] private Transform spawnPos;
              [SerializeField] private float minTime;
              [SerializeField] private float maxTime;
              int randomInt;
	// Use this for initialization
	void Start () {
	StartCoroutine(SpawnVehicle());	
 	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {     
	   
       
 	}
    

     private IEnumerator  SpawnVehicle(){
               int i=1;        
      while(true){     
          randomInt=Random.Range(0,vehicle.Length);
          yield return new WaitForSeconds(Random.Range(minTime,maxTime));
          GameObject myPrefabInstance = Instantiate(vehicle[randomInt],spawnPos.position,Quaternion.identity);
          var red =   myPrefabInstance.gameObject.name; //NAME OBJECT
           var  namecube  = red + i ;
 //  float   dist = Vector3.Distance(transform.position, vehicle[0].transform.position);


          //   Debug.Log("Name object:"+ namecube) ;   

        i++;
      
      }
             
      }
   
  }   


Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.36.–
Jerry
~ Anonymní uživatel
436 příspěvků
5. 5. 2020   #2
-
0
-

možná se budeš muset přihlásit na Unity Forum a zeptat se tam

https://forum.unity.com/

komunikační jazyk je angličtina

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83be:235a:e475:7c8c:2eac:2e7e...–
MilanL+1
Expert
5. 5. 2020   #3
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
MilanL+1
Expert
5. 5. 2020   #4
-
0
-

#1 juraj175
pokud by šlo o řešení kolizního systému, tak tam by to mohlo být složitější musel bys mít nastavený zóny objektů a počítat to s nich podle pozice, natočení a definice zón/y/

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
juraj1750
Návštěvník
5. 5. 2020   #5
-
0
-

#4 MilanL
mne ide o to ako sa zistí vzdialenosť medzi vygenerovanými kockami keď budem mať ľubovolný počet objektov

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.36.–
MilanL+1
Expert
5. 5. 2020   #6
-
0
-

#5 juraj175
no máš u nich vektor s pozicí ne? tak z tech vektorů vytáhneš ty souřadnice a použiješ ten výpočet výše, samozřejmě je něco jiného přímá vzdálenost a něco jiného případně cesta mezi nimi pokud bys je měl např v bludišti.

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.112.167.–
juraj1750
Návštěvník
6. 5. 2020   #7
-
0
-

#6 MilanL
 

            for (int i = 0; i < vehicle.Length; i++)
     {
      var  dist = Vector3.Distance(transform.position,vehicle[randomInt].transform.position);
Debug.Log("dist"+dist)    ;

     }

Podarilo sa toto,ale podľa mňa neukazuje aktuálnu vzdialenosť medzi vygenerovanými kockami.

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.36.–
MilanL+1
Expert
6. 5. 2020   #8
-
0
-

#7 juraj175
proč tam máš randomint jako index vozidla, když cyklem procházíš kontejner vozidel? bůh ví co to pak bere za data

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
juraj1750
Návštěvník
6. 5. 2020   #9
-
0
-

#8 MilanL
ako to sa dá lepšie  upraviť keď kocky mám array gameobject,aby mi náhodne vygenerovali kocky za sebou napr s rôznymi farbami

Nahlásit jako SPAM
IP: 88.212.36.–
MilanL+1
Expert
7. 5. 2020   #10
-
0
-

#9 juraj175
jde o to že random int ti generuje náhodný číslo v plném rozsahu takže index ani nemusí odpovídat velikosti toho pole objektů vehicle

do toho indexu by měla patřit ta for proměnná i.
úřépadně si do výpisu vypiš všechny údaje od indexu a souřadnice vlastní osoby po souřadnice toho´vybraného objektu

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.112.167.–
MilanL+1
Expert
7. 5. 2020   #11
-
0
-

#9 juraj175
a ještě zkus zmenit typ u diff z var na float

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.112.167.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 42 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý