Hledám partu prográmátorů pro vlastní CRM systém – Inzerce – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Hledám partu prográmátorů pro vlastní CRM systém – Inzerce – Fórum – Programujte.comHledám partu prográmátorů pro vlastní CRM systém – Inzerce – Fórum – Programujte.com

Tonda810
Duch
23. 8. 2020   #1
-
0
-

Dobrý den, nevím, zda jsem tu dobře, ale jsem trošku zoufalý. 

Vlastníme vlastní vyvinutý CRM systém v roce 2006, nicméně je zastaralý a přináší již spoustu problému s údržbou (např. zacyklené spojení Mysql a tím pádem nám padá server a všechny služby). Omlouvám se za nepřesnou terminologii, nejsem IT odborník, podané info pouze zprostředkovávám. 

Hledám partu programátorů, kteří by okopírovali náš systém, jeho fce + nějaké nové, které bychom rádi a uvedli do provozu. V podstatě teď je pozdě. :-(

Máme specifické požadavky, mnoho komerčních CRM nám nevyhovuje. Rád vše vysvětlím po telefonu či emailu nebo zašlu screenshoty naší DTB. Zabýváme se prodejem a nákupem vozidel, vč. evidence jednotlivých požadavků. 

P.S. - ideálně i tvorba www s napojením na tento systém 

Děkuji, 

Antonín Majer

608 244 776 

antoninmajer1981@gmail.com 

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.102.19.–
SkillsMatter
~ Anonymní uživatel
1 příspěvek
23. 8. 2020   #2
-
0
-

#1 Tonda81
Napiste v jakem jazyce soucasny CRM mate (Java? C#? Visual Basic?).

Napiste zda jste zvazil soucasny CRM prepracovavat postupne, aniz by se zacalo od nuly, cimz by se znovu pouzilo maximum jiz hotoveho, a minimalizovaly by se tim naklady. Software Reengineering.

Take dejte vedet jestli pro pripad psani vseho od nuly mate rozpocet, businessoveho analytika, ktery vyprodukoval nejaky uceleny seznam vsech funkcionalnich pozadavku, a jestli jste zvazil, ze to bude drazsi a rizikovejsi, nez soucasny system postupne predelavat a u toho jej ponechavat vzdy v provozuschopnem stavu.