Načtení názvů obrázků(ze složky) a vypsání pomocí html tagů – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Načtení názvů obrázků(ze složky)  a vypsání pomocí html tagů – C / C++ – Fórum – Programujte.comNačtení názvů obrázků(ze složky) a vypsání pomocí html tagů – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

oglop0
Duch
31. 10. 2011   #1
-
0
-

Ahoj, jsem celkem začátečník, ale ve škole jsme si museli vybrat projekt a já nevěděl, co.. kamarad mi poradil ze by nemělo být složité udělat takovou "webovou" galerii
Chtěl bych aby to umělo načíst názvy obrázků ze složky a následně je ty názvy dalo do html tagů a tímto by vzinkla "webová galerie"

Jenže nevím jesli jsem si na sebe nevzal moc velké sousto a hledám kde začít a nějak pořád nevím ..
chtěl bych tedy začít načtením těhc názvů souborů obrázků, ale nevim jak to hledat.

Děkuju za veškeré užitečné rady.

Nahlásit jako SPAM
IP: 158.196.58.–
crazy
~ Moderátor
+10
Grafoman
31. 10. 2011   #2
-
0
-

#1 oglop
tak procházení složky je na systému závislá operace, takže se kód bude lišit pro Win, Unix, atd... myslím, že na vygenerování html souboru by bylo lepší PHP...

Nahlásit jako SPAM
IP: 147.32.113.–
All you need is vision and time.
oglop0
Duch
1. 11. 2011   #3
-
0
-

#2 crazy
To je sice pěkné (dokonce jsem tomu v tom PHP i rozuměl), ale musím to udělat v c++

našel jsem to pro unix jako dirent.h nebo ještě psali o boost file system, ale tam jsem tomu nerozmuměl jak to nainstalovat, popř použít (mělo by to být právě nezávislé) a v projektu zadání neni na jakou platformu to má být

Nahlásit jako SPAM
IP: 158.196.58.–
ian0
Stálý člen
5. 11. 2011   #4
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 46.13.248.–
-- ian
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku