Ja nechci nic rikal, ale cely ukol je vic a vic zahadnejsi.
[0,2,2,2,0] -> [0,4,0,2,0]
[2,2,4,2,2,0,8,8] -> [4,0,4,4,0,0,16,0]
- asi se jedna skutecne o seznam, a asnad i seznam cisel
- kde je X? a ukazky moznosti pro ne?
- v ukazce jsou moznosti, ze 3 po sobe stejna cisla 2,2,2 se zapisi jako 4,0,2, soucet prvnich dvou, ALE v prvnim zadani je napsane, ze vsechna stejna cisla, takze by mel byt vysledek 6,0,0, ze?
Podle mne, cele zadani je spatne, protoze nedava smysl. Pravdepodobne se jedna o skolni ukol, ktery je formulovany velmi nestastne. Pokud se pletu a jedna se o prakticky ukol, tak bych potreboval znat pozadi, proc se dane veci delaji, jaky to ma ucel, k cemu je vysledek dobry? Podle odpovedi bych snad dokazal poskladat chybejici informace nebo urcit lepsi reseni, jak dosahnout vysledku. Precti si treba zadani od hlucheucho. Z nej je jasne, co potrebuje. Odpoved znam, jen mi nejde vlozit prispevek.