ahoj,
mám problém a nevím si s ním rady :(
Snažím se udělat lobby do, které se budou připojovat hráči, ale narazil jsem na problém. V lobby mám list připojených hráčů a dvě tlačítka (odejít, hrát).
Na aktualizaci listu hráčů jsem spustil samostatné vlákno, které v určitém časovém intervalu (1,3 sekundy) se ptá serveru na obsah listu (jestli se někdo nový nepřipojit, nebo naopak někdo neodpojil), problém je ovšem v tom, že tyto dvě vlákna věží nesynchronně a když hráč klikne na tláčitko Odejít (může to být i tlačítko Hrát), tak je zde určitá nemalá šance, že se bude klient snažit poslat serveru info o hráčově odchodu z lobby, ve chvíli, kdy se druhé vlákno ptá serveru na obsah listu.. a to mi potom hodí chybu: WSACancelBlockingCall
Nevěděl by někdo prosím jak tento problém vyřešit?
Díky moc :-)