Ahoj,
mám problém s přijitím na to jak vytvořit dynamické okno, tak aby když uživatel změní velikost okna, tak aby se všechny prvky jako jsou TextBoxy, tlačítka a labely přizpůsobili novému rozlišení, tudíž aby se bud zmenšili či zvětšili.
Se získání aktuální velikosti okna nemám problém:
int windowWith = Program.Game.Window.ClientBounds.Width;
int windowHeight = Program.Game.Window.ClientBounds.Height;
Ale můj problém nastává už při umístění prvních dvou prvků, konkrétně labelu a textBoxu:
Label si umístím na pozici, která bude odpovídat 5ti % z celkové šířky okna
label3.Left = (windowWith / 100) * 5;
label3.Id = "label1";
label3.Text = "Zadej svůj nick:";
Nyní vedle tohoto labelu bych chtěl umístit textBox, ale nevím jak můžu určit Y souřadnici kam jej umístit, tak aby se tyto prvky vzájemně nepřekrývali, ale zároven aby od sebe nebyly příliš daleko?
Poté oba tyto prvky dávám do panelu, který následně vykreslím na okno.
Jak prosím mohu zjistit šířku, kterou zabírá label s textem?
Případně existuje nějaký lepší způsob jak okno vytvořit dynamické?
Díky moc :-))